535 مورد بازرسی از واحد های تولیدی سمنان انجام شد

به گزارش وبلاگ شهبازی، اسماعیل غنیان گفت: 535 مورد بازرسی از واحد های تولیدی و صنعتی استان سمنان باهدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

535 مورد بازرسی از واحد های تولیدی سمنان انجام شد

به گزارش از ، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با بیان اینکه در ماه های گذشته 535 مورد بازرسی از واحد های تولیدی و صنعتی استان باهدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد گفت: توجه کارگران و کارفرمایان به رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در جامعه کارگری استان در هفته های گذشته کمرنگ بوده است.

او با بیان اینکه در ارتباط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحد های تولیدی و صنعتی نظارت ها باید افزایش یابد ابراز کرد: 57 خانه بهداشت در واحد های تولیدی و صنعتی استان وجود دارد.

غنیان اضافه کرد: افرادی دارای صلاحیت و آموزش دیده در ارتباط با رعایت اجرای دستورالعمل های بهداشتی تذکر های لازم را به کارگران در کارخانه ها ارائه می دهند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و 373 نفر از بخش وزارت راه و شهرسازی که به طور عمده از رانندگان ناوگان های عمومی هستند، برای دریافت تسهیلات در سامانه مربوطه نام نویسی کردند توضیح داد: 153 واحد صنعتی استان اعلام کردند که باوجود شیوع کرونا ویروس، اما از بیکار شدن 556 کارگر مشغول در این واحد ها جلوگیری نموده و در مجموع خواستار 80 میلیارد ریال تسهیلات هستند.

او در ادامه با اشاره به تأثیر منفی کرونا بر اقتصاد استان سمنان گفت: در مجموع بیمه بیکاری ماه های اسفند 98 و فروردین 99 برای چهار هزار و 95 نفر از کارگران استان واریز شد.

انتهای پیغام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "535 مورد بازرسی از واحد های تولیدی سمنان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "535 مورد بازرسی از واحد های تولیدی سمنان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید