گزارش عملکرد دستگاه ها در تخصیص یک درصد بودجه به پژوهش آماده شد، 820 عضو هیأت علمی متقاضی عضویت در کمیسیون تخصصی عتف

به گزارش وبلاگ شهبازی، دبیر کمیسیون دائمی عتف با تشریح چهار دستورکار جلسه این شورا گفت: تأمین اقتصادی پروژه های سامانه ساتپ، عملکرد دستگاه ها در تخصیص یک درصد بودجه به پژوهش، پیگیری نظام هماهنگ بودجه و عملکرد پژوهش و درخواست 820 نفر برای عضویت در کمیسیون های تخصصی شورا مورد آنالیز نهاده شد.

گزارش عملکرد دستگاه ها در تخصیص یک درصد بودجه به پژوهش آماده شد، 820 عضو هیأت علمی متقاضی عضویت در کمیسیون تخصصی عتف

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ شهبازی، مسعود برومند معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه 181 کمیسیون دائمی شورای عالی آموزش، تحقیقات و فناوری (عتف) در جمع وبلاگ شهبازی با ارائه گزارش جلسه گفت: در این جلسه امروز چهار دستور کار وجود داشت.

وی ادامه داد: نخست گزارشی از افراد حقیقی که عضو هیأت علمی دانشگاه ها و دانش بنیان ها هستند و برای عضویت در کمیسیون های تخصصی شورای عالی عتف اعلام آمادگی کردند ارائه شد. این افراد 820 نفر هستند و دبیرخانه عتف تا حداکثر دو هفته دیگر رزومه ها را کامل می نماید و برای کمیسیون های تخصصی ارسال خواهد نمود و در نهایت در فرایند دوماهه افراد انتخاب می شوند و در مرحله بعد معرفی خواهند شد.

دبیر شورای عالی عتف ادامه داد: همچنین در این جلسه بند هـ تبصره 9 سامانه ساتپ مورد آنالیز نهاده شد که در خصوص میزان بودجه ای که در خزانه برای این طرح وجود دارد و از دستگاه ها درخواست شد که از شرکت های زیرمجموعه خود پیشنهاد و پروپوزال بخواهند و وزارت علوم هم برای ارائه پیشنهاد توسط دانشگاه ها اقدام کند.

وی اضافه نمود: در دیگر دستورکار این جلسه، گزارش ماده 56 مربوط به یک درصد هزینه دستگاه ها و شرکت ها که باید برای پژوهش تخصیص یابد آنالیز شد. گزارش سال 97 در این باره آماده شده و علاوه بر این تصمیم گرفتیم که در عین حال که گزارش کمّی آماده شده، از کمیسیون تخصصی بخواهیم عملکرد سال 97 را دقیق تر ارزیابی کند تا برداشت کیفی از گزارش عملکرد سال 97 هم داشته باشیم.

برومند توضیح داد: همچنین در این جلسه موضوع نظام هماهنگ برنامه و بودجه و عملکرد پژوهش و فناوری که در شورای عالی عتف ارائه شده بود نیز آنالیز شد که درباره این دستورکار جلساتی با سازمان برنامه و بودجه و دبیرخانه عتف برگزار شده و پیشرفت کار در این جلسه آنالیز شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "گزارش عملکرد دستگاه ها در تخصیص یک درصد بودجه به پژوهش آماده شد، 820 عضو هیأت علمی متقاضی عضویت در کمیسیون تخصصی عتف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش عملکرد دستگاه ها در تخصیص یک درصد بودجه به پژوهش آماده شد، 820 عضو هیأت علمی متقاضی عضویت در کمیسیون تخصصی عتف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید