کشاورز: لیگ زودتر شروع گردد، بازیکنان ما با آمادگی به آسیا می فرایند، گیتی پسند با پلی آف هم قهرمان می شد

به گزارش وبلاگ شهبازی، سرمربی گیتی پسند معتقد است در صورتی که قهرمان لیگ برتر فوتسال با برگزاری مرحله پلی آف معین می شد، شاگردانش باز هم جام قهرمانی مسابقات را بالای سر می بردند.

کشاورز: لیگ زودتر شروع گردد، بازیکنان ما با آمادگی به آسیا می فرایند، گیتی پسند با پلی آف هم قهرمان می شد

محمد کشاورز درباره فصل گذشته لیگ برتر فوتسال که به قهرمانی گیتی پسند اصفهان انجامید، به خبرنگار ورزشی وبلاگ شهبازی گفت: سال بسیار خوب و دشواری را پشت سر گذاشتیم. تیم های زیادی مدعی قهرمانی بودند که سازماندهی مناسبی هم داشتند. خدا را شکر توانستیم با کار گروهی خوب، قهرمانی این فصل سخت را به دست بیاوریم و این عنوان را به مردم خوب اصفهان تقدیم می کنیم.

پلی آف هم برگزار می شد، قهرمان می شدیم

وی در مورد اینکه برگزار نشدن پلی آف به قهرمانی گیتی پسند یاری زیادی کرد، گفت: قهرمانی در چند دوره لیگ برتر در پلی آف از دست تیم ما رفت. با این حال به جرأت می گویم اگر سال جاری پلی آف هم برگزار می شد، اتفاق خاصی رخ نمی داد و قهرمان می شدیم. بازیکنان گیتی پسند از لحاظ ذهنی فوق العاده آماده بودند و انسجام بالایی داشتند.

دستمزد یک کارمند را به داوران پرداخت نمایند

سرمربی گیتی پسند اصفهان در مورد قضاوت داوران در لیگ برتر فوتسال گفت: متأسفانه امکانات داوری شایسته داوران ما نیست. وقتی اشتباهات را می بینیم، باید مسائل آنها را هم ببینیم و منصفانه صحبت کنیم. بعضی داوران باتجربه ما از قضاوت کنار رفتند و در داوری جوانگرایی شده است. تیم ها هزینه و تمرین می نمایند و انتظار دارند داوری منصفانه ای ببینند، اما شرایط در مجموع بد نبود. مدیران، داوران را کارمند ببینند و دستمزدی معادل یک کارمند به یک داور پرداخت نمایند.

تیم های ایرانی همواره مدعی قهرمانی آسیا بوده اند

کشاورز در پاسخ به این پرسش که آیا گیتی پسند در جام باشگاه های آسیا برای قهرمانی می جنگد یا خیر، گفت: ما نماینده ایران هستیم و تیم های کشورمان همواره مدعی قهرمانی در آسیا بوده اند. گیتی پسند هم از این قاعده مستثنی نیست و تمام کوشش خود را می کنیم تا تیم خوبی مهیای شرکت در این مسابقات گردد. امیدوارم کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال هم به ما یاری نمایند و کارهای مربوط به روابط بین الملل انجام گردد.

لیگ برتر زودتر شروع گردد، بازیکنان ما با آمادگی به جام باشگاه های آسیا می فرایند

وی بعلاوه درخواستی از مدیران سازمان لیگ فوتسال مطرح نمود و به وبلاگ شهبازی گفت: جام باشگاه های آسیا در سال های گذشته، پس از گذشت چند هفته از لیگ برتر شروع می شد که این موضوع به آمادگی بازیکنان یاری می کرد. خیلی دوست داشتم این اتفاق رخ می داد و با آمادگی بیشتری راهی جام باشگاه های آسیا می شدیم. اگر در این بخش با ما همکاری نمایند، خیلی بهتر می گردد.

نقل وانتقالات آرامی خواهیم داشت

سرمربی گیتی پسند درباره شروع زودهنگام فعالیت این باشگاه در فصل نقل وانتقالات مطرح کرد: پس از قهرمانی، کارهای نقل وانتقالاتی خود را برای فصل آینده شروع کردیم و علی مروتی را به خدمت گرفتیم. گیتی پسند هر سال به جذب بازیکنان ملی پوش معروف بوده، اما همانطور که نقل وانتقالات بسیار آرامی را در فصل گذشته تجربه کردیم، سال جاری هم خیلی در پی جذب بازیکن نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشاورز: لیگ زودتر شروع گردد، بازیکنان ما با آمادگی به آسیا می فرایند، گیتی پسند با پلی آف هم قهرمان می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورز: لیگ زودتر شروع گردد، بازیکنان ما با آمادگی به آسیا می فرایند، گیتی پسند با پلی آف هم قهرمان می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید