سورپرایز کی روش در تیم ملی ، جوان ترین پسر کارلوس در راه جام جهانی!

به گزارش وبلاگ شهبازی، سامان فلاح مصدومیت جزئی اش را پشت سر گذاشته و حالا دوباره بدون هیچ مسئله ای در تمرین تیم ملی شرکت نموده است.

سورپرایز کی روش در تیم ملی ، جوان ترین پسر کارلوس در راه جام جهانی!

به گزارش وبلاگ شهبازی آنلاین، شاید هیچ کس توقع نداشت این بازیکن تا این مقدار در اردوی تیم ملی دوام بیاورد. کارلوس کی روش، آرمین سهرابیان را از تیم کنار گذاشت اما با حفظ سامان فلاح، نشان داد برای جام جهانی قطر روی این بازیکن جوان حساب می نماید. هنوز هم احتمال کنارگذاشته شدن این بازیکن از لیست نهایی وجود دارد اما شکی نیست که او مورد توجه کی روش قرار گرفته و برای یک مدافع، این دستاورد مهمی به نظر می رسد.

  • چشم کی روش و یوزها برق افتاد! | پاداش نجومی فیفا برای صعود در جام جهانی

کاری که سامان تا امروز انجام داده، ستایش برانگیز به نظر می رسد. او در کنار روزبه چشمی و مرتضی پورعلی گنجی، تنها بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران هستند که شانس حضور در جام جهانی در قلب خط دفاعی تیم شان را دارند. فلاح درصورت قرارگرفتن در لیست نهایی کی روش، جوان ترین بازیکن تیم و تنها مهره زیر 23سال ایران در جام جهانی لقب می گیرد. نام این بازیکن در لیست جوان ترین نفرات ایران در تاریخ این جام نیز دیده خواهد شد.

سامان حتی درصورت رفتن به جام جهانی، شانس زیادی برای بازی کردن در ترکیب ایران ندارد اما به دست آوردن تجربه و حس و حال جام جهانی در این شرایط سنی برای او فوق العاده خواهد بود. فلاح تا امروز با سرعتی خیره کننده پیشرفت نموده و حالا نیز میخواهد به همین روند ادامه بدهد. نخستین کاپیتان دهه هشتادی تاریخ لیگ برتر، حالا می تواند نخستین فوتبالیست دهه هشتادی تاریخ ایران در جام جهانی نیز باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سورپرایز کی روش در تیم ملی ، جوان ترین پسر کارلوس در راه جام جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز کی روش در تیم ملی ، جوان ترین پسر کارلوس در راه جام جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید