کاظمی: صحبت از صعود به لیگ برتر خیلی زود است، بازی سخت و نفس گیری را بردیم

به گزارش وبلاگ شهبازی، فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال بادران تأکید کرد تیمش در یکی بازی سخت و نفس گیر در اهواز پیروز به شکست استقلال خوزستان شده است.

کاظمی: صحبت از صعود به لیگ برتر خیلی زود است، بازی سخت و نفس گیری را بردیم

فرهاد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ شهبازی، با اشاره به پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول گفت: بازی در اهواز در این فصل از سال، سختی های خاص خودش را دارد. ما در گرمای 46 درجه بازی می کردیم و خوشبختانه در یک بازی سخت و نفس گیر به پیروزی رسیدیم. استقلال خوزستان هم تیم خوبی است و آقای باقری نیا تیم خوبی را جمع نموده است. آنها در آینده می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال بادران در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد فنی شاگردانش در این بازی رضایت دارد؟، خاطر نشان کرد: این اولین بازی ما در لیگ برتر بود و طبیعتاً احتیاج به زمان داریم تا از لحاظ تاکتیکی به شرایط ایده آل برسیم. با این حال بچه ها در آن شرایط آب و هوایی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و باید از کوشش و دوندگی آنها تشکر کنم. ما دیگر این بازی را فراموش نموده و به فکر بازی با نیروی زمینی هستیم. باید در بازی های بعدی هم فقط و فقط برنده باشیم تا در نهایت به چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

کاظمی در ارتباط با شانس صعود بادران به لیگ برتر توضیح داد: تمام تیم هایی که در لیگ دسته اول هستند، هدفی جز صعود به لیگ برتر ندارند. با این حال هنوز در ابتدای راه هستیم و صحبت از صعود خیلی زود است، ما باید سخت کوشش کنیم و بجنگیم چون راه سختی در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاظمی: صحبت از صعود به لیگ برتر خیلی زود است، بازی سخت و نفس گیری را بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: صحبت از صعود به لیگ برتر خیلی زود است، بازی سخت و نفس گیری را بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید