پرداخت 120میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به حوزه گردشگری در کردستان

به گزارش وبلاگ شهبازی، معاون گردشگری کردستان گفت: تسهیلات اشتغال زایی حوزه گردشگری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به میزان 120میلیارد ریال پرداخت شده است.

پرداخت 120میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به حوزه گردشگری در کردستان

به گزارش وبلاگ شهبازی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری استان امروز یکشنبه 21 مرداد 97 با اشاره به همکاری استانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد توسعه اشتغالزایی در استان، اظهار کرد: رونق بخش گردشگری مورد تاکید مدیران ارشد کردستان است و در این خصوص اعتبارات لازم برای پرداخت به سرمایه گذاران جذب شده است.

او اضافه کرد: از ابتدای سال 97 به میزان 12 میلیارد و 520 میلیون تومان به سرمایه گذاران حوزه گردشگری با اشتغالزایی 197 نفر به صورت مستقیم پرداخت شده است.

اسکندری با بیان اینکه برای راه اندازی مجموعه های اقامتی، رستوران های سنتی و مجتمع های گردشگری تسهیلات پرداخت می گردد، گفت: روند پرداخت تسهیلات رو به افزایش است و در این خصوص همراهی و تعامل بانک ها تاثیرگذار بوده است.

معاون گردشگری کردستان اظهار کرد: بخش گردشگری روستایی به صورت ویژه مورد توجه طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری است.

او در خاتمه گفت: استقبال قابل توجهی از سوی روستاییان برای راه اندازی اقامت گاه های بوم گردی شده است و در این خصوص با توجه به آیین نامه ها و مقررات لازم پروانه های بهره برداری صادر می گردد.

منبع: میراث آریا

به "پرداخت 120میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به حوزه گردشگری در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 120میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به حوزه گردشگری در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید