نمی گردد استقلال را با حرف مردم اداره کرد، بهترین گزینه سرمربیگری

به گزارش وبلاگ شهبازی، پیروز قربانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این 5 بازی برای فرهاد مجیدی یک آزمون خوب بود و خوشبختانه مجیدی از این آزمون سربلند خارج شد.

نمی گردد استقلال را با حرف مردم اداره کرد، بهترین گزینه سرمربیگری

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: نمی دانم چرا برخی ها گیر داده اند که برای استقلال مربی خارجی بیاورند. این تیم هنوز زمین تمرین ندارد بعد برخی ها دنبال مربی خارجی هستند؟

قربانی تاکید نمود: نقش کمیته فنی چیست؟ مگر غیر از این است که اعضای کمیته فنی باید در مقام مشورت با مدیر عامل صحبت کنند؟ پس چرا نظرات شان را رسانه ای می کنند تا مشکلاتی برای تیم ایجاد گردد.

مدافع پیشین آبی پوشان با تاکید بر این نکته که مجیدی بهترین گزینه برای راهنمایی این تیم در فصل بعد می باشد بیان داشت: وقت آن رسیده که به یک مربی جوان مثل مجیدی اعتماد گردد و از او نیز حمایت صورت گیرد. مگر شفر که خارجی بود در این دو سال چه گلی به سر استقلال زد که مجیدی نتواند بزند؟

وی اضافه نمود: متأسفانه الان تصمیم گیران در مورد استقلال چشم و گوششان به فضای مجازی و به دهان مردم است و تحت تأثیر آنچه که در فضای مجازی می بینند تصمیم می گیرند. من هم می گویم مردم ولی نعمت هستند و صاحب اصلی تیم. اما مگر می گردد با حرف مردم تیمی مثل استقلال را اداره کرد؟ اگر این طور باشد پس مدیر را برای چه انتصاب می کنند؟

قربانی گفت: مدیران استقلال باید قاطع باشند و تصمیم خود را هرچه سریع تر بگیرند. بهترین تصمیم هم همین انتخاب فرهاد مجیدی بعنوان سرمربی است. باید او را انتخاب کنند و از او حمایت قاطع کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمی گردد استقلال را با حرف مردم اداره کرد، بهترین گزینه سرمربیگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی گردد استقلال را با حرف مردم اداره کرد، بهترین گزینه سرمربیگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید