معرفی هتل 3 ستاره فلوریس آرلکوین در بروکسل

به گزارش وبلاگ شهبازی، هتل فلوریس آرلکوین بروکسل | Hotel Floris Arlequin Grand Place

آیا دسترسی راحت به جاذبه های شهر بروکسل برای شما در اولویت قرار گرفته است؟ در پی هتل 3 ستاره ارزان قیمت در شهر بروکسل هستید؟ هتل فلوریس آرلکوین بروکسل Hotel Floris Arlequin Grand Place هر دوی این شرایط را دارد و در مرکز شهر بروکسل قرار گرفته است. تنها با 3 دقیقه پیاده روی به کاخ گرند می رسید و برای دسترسی به ایستگاه مرکزی بروکسل باید فقط 5 دقیقه پیاده روی کنید. اکنون در مجله خبرنگاران خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل فلوریس آرلکوین بروکسل را به همراه موقعیت و فاصله این هتل تا دیدنی های شهر را عنوان کرده و به تفصیل شرح دهیم.

معرفی هتل 3 ستاره فلوریس آرلکوین در بروکسل

خدمات رفاهی هتل فلوریس آرلکوین بروکسل

این هتل 3 ستاره در سال 2004 بازسازی شده و اتاق های بسیار تمیز و مجهزی را در اختیارتان می گذارد. کارکنان چند زبانه هتل می توانند به زبان های هلندی، فرانسوی و انگلیسی پاسخ شما را بدهند. سرعت بالای اینترنت وای فای و مرکز کامپیوتر کاملاً مجهز به فکس و فتوکپی، شما را شاد خواهد کرد. اگر با وسیله نقلیه به این شهر وارد شدید، در نزدیکی هتل پارکینگ عمومی بدون نیاز به رزرو قرار گرفته است که تنها مبلغی روزانه دریافت می کند. اتاق های خانوادگی برای راحتی شما خانواده های مهمان در نظر گرفته شده است و اگر تخت نوزاد بخواهید، رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.

اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری، فضایی برای افراد سیگاری، صندوق امانات در میز پذیرش، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، آسانسور و انبار چمدان نیز در دسترستان خواهد بود. برای ورود حیوانات خانگی به هتل باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. برای شما مهمانانی که محلی برای برگزاری جلسات کاری خود می خواهید، 2 اتاق ملاقات وجود دارد. در لابی تلویزیون قرار داده شده و صبحانه رایگان می باشد.

ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه برای راحتی بیشتر شما فراهم می باشد.پذیرش هتل فلوریس آرلکوین بروکسل در هنکام ورود از ساعت 3 بعد از ظهر شروع می شود و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل فلوریس آرلکوین بروکسل

شما مهمانان در ابتدای ورود یک نقشه رایگان از شهر بروکسل را دریافت خواهید کرد و می توانید از مرکز تناسب اندام هتل، رایگان استفاده کنید. مجسمه های معروف به همراه دیگر جاذبه ها تنها 5 دقیقه تا شما پیاده روی دارد.

رستوران هتل

بوفه صبحانه حاضری و قاره ای هر روز بین ساعت های 07:30 تا 10 صبح تهیه و سرو می شود.برای پذیرایی در اتاق نیز تنها در ساعت های مشخصی می توانید درخواست دهید. این هتل 3 ستاره،تنها یک رستوران و سالن غذاخوری به نام سونز هیوون 7th Heaven دارد که برای صرف صبحانه طراحی شده است. این رستوران در طبقه هفتم، نمایی زنده از خیابان ها، کلیساها و پشت بام های شهر را به نمایش می گذارد. به جز این رستوران، به دلیل موقعیت مرکزی که این هتل دارد، در اطراف خود کافه ها و رستوران های متعددی داشته که برای صرف وعده های غذایی خود می توانید سری به آن ها بزنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل با دکوراسیون رنگی که دارند، یک احساس شفادابی و محبت آمیز برای شما به وجود می آورند. اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، تهویه مطبوع دارای تنظیم کننده، کمد و آینه در اتاق ها قرار داده شده است. اتاق ها همچنین دارای یخچالی کوچک، مبل راحتی، میز مطالعه و تلفن می باشند و اتاق های طبقه بالایس ساختمان نمایی رو به کاخ گرند و مرکز شهر را به نمایش می گذارند. بیشتر اتاق ها برای افراد غیر سیگاری بوده و حمام خصوصی ترکیبی از دوش و وان و سشوار دارد. نظافت آن ها روزانه اجرا شده و رایگان می باشد.

برای رزرو اتاق در هتل فلوریس آرلکوین بروکسل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بروکسل در سایت وبلاگ شهبازی مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل فلوریس آرلکوین بروکسل

  • اتاق سوپریر تریپل: 25 مترمربع متراژ، دوش در حمام و یک تخت یک نفره با یک تخت دو نفره درون اتاق دارد.
  • سوئیت: متراژی به اندازه 16 مترمربع به همراه دوش در حمام دارد. یک تخت دو نفره کینگ در اتاق قرار داده شده است.
  • اتاق سوپریر سینگل: 9 مترمربع متراژ، دوش در حمام و یک تخت یک نفره دارد.
  • اتاق سوپریر کوادراپل: متراژی به اندازه 16 مترمربع به همراه دوش در حمام دارد. دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره در اتاق قرار داده شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بروکسل

تمام جاذبه هایی که در زیر نام برده می شود تا این هتل 3 ستاره تنها 2 دقیقه پیاده فاصله دارد. جاذبه هایی همچون تئاتر سلطنتی تون، کلیسای سنت نیکولاس، خیابان رو د بوچرز، خانه پادشاه، گالری های سلطنتی سنت-هوبرت، کاخ بزرگ، موزه شهر بروکسل، لا مونای و کاخ میسون گرند.

  • سالن تئاتر سیتی هال بروکسل: 200 متر بوده که تنها 3 دقیقه پیاده روی تا این مکان دارید.
  • ایستگاه مرکزی بروکسل: این ایستگاه، 400 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی به ایستگاه آن خواهید رسید.
  • موزه فیلم: اقامتگاه شما تا این مکان، 700 کیلومتر فاصله داشته و با 10 دقیقه پیاده روی به این موزه خواهید رفت. با تاکسی نیز در مدت 13 دقیقه به این موزه می رسید.
  • موزه ماگریت: تا هتل 800 متر فاصله دارد. با 11 دقیقه پیاده روی، 11 دقیقه با تاکسی و با تراموا 9 دقیقه راه دارید.
  • میدان روگی یر: فاصله این ایستگاه تا هتل 900 متر است. با 14 دقیقه پیاده روی یا 10 دقیقه ماشین سواری به اینجا می رسید.
  • کاخ اگمونت: این کاخ تا هتل شما، 1.1 کیلومتر فاصله دارد که با 15 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. با تاکسی یا حمل و نقل عمومی 15 دقیقه راه دارید.
  • گاردو میدی: تا هتل 1.8 کیلومتر فاصله داشته که با حداکثر 19 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید. پیاده تا این مکان 25 دقیقه راه دارید.
  • : 10.6 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی حدود نیم ساعت طی این جهت طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی آنتورپ: 38.6 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین، تقریباً یک ساعت و 10 دقیقه طی این جهت طول می کشد.

موقعیت هتل فلوریس آرلکوین بروکسل

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بلژیک، 1000 بروکسل، خیابان دو لا فورشه دور 17-19

Rue de la Fourche 17-19, 1000 Bruxelles, Belgium

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره فلوریس آرلکوین در بروکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره فلوریس آرلکوین در بروکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید