مشاور امنیت ملی آمریکا شروع فرایند انتقال قدرت به بایدن را منوط به رأی دادگاه کرد

به گزارش وبلاگ شهبازی، مشاور امنیت ملی آمریکا با اعلام اینکه شکایت های رئیس جمهور کنونی این کشور درباره نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری همچنان در جریان است، تأکید کرد که فرایند انتقال قدرت زمانی شروع خواهد شد که دادگاه ها به نفع رئیس جمهور مستقر رأی ندهند.

مشاور امنیت ملی آمریکا شروع فرایند انتقال قدرت به بایدن را منوط به رأی دادگاه کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ شهبازی به نقل از شبکه خبری سی ان ان، رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی آمریکا روز دوشنبه در یک نشست خبری گفت که فرایند انتقال قدرت به جو بایدن که نتایج تأیید نشده انتخابات آمریکا از پیروزی وی حکایت دارد، در صورتی که دادگاه شکایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا را درباره نتایج انتخابات رد کند، شروع خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ شهبازی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ شهبازی بخوانید. (کلیک کنید)

اوبرایان که بیش از یک سال قبل در پی کنار گذاشته شدن جان بولتون به سمت مشاور امنیت ملی آمریکا منصوب شد، در پاسخ به سؤال وبلاگ شهبازی در خصوص زمان شروع رسمی فرایند انتقال قدرت به جو بایدن گفت: انتقال قدرت زمانی انجام خواهد شد که دادگاه ها به نفع رئیس جمهور ترامپ رأی ندهند. انتقال قدرت به نحوی حرفه ای انجام می گردد.

وی اضافه کرد: اما رئیس جمهور ترامپ هنوز از همه راهکارهای حقوقی ممکن استفاده نکرده است. رئیس جمهور این پفراینده را به دادگاه ارجاع داده و به عنوان یک شهفرایند آمریکایی از همه لحاظ چنین حقی را دارد. به محض اینکه دادگاه این مسائل را حل وفصل کند، ما طبق حکم دادگاه عمل خواهیم کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مشاور امنیت ملی آمریکا شروع فرایند انتقال قدرت به بایدن را منوط به رأی دادگاه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور امنیت ملی آمریکا شروع فرایند انتقال قدرت به بایدن را منوط به رأی دادگاه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید