مردم با خرید کالای داخلی به رونق فراوری یاری نمایند

به گزارش وبلاگ شهبازی، کرمانشاه - ایرناامام آدینه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال رونق فراوری از مردم خواست تا از فراوری داخلی حمایت کنند و با حمایت از فراوری به رونق آن در کشور یاری کنند.

مردم با خرید کالای داخلی به رونق فراوری یاری نمایند

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز آدینه در مسجد امام شافعی با تبریک سال نو به ملت ایران و به ویژه مردم استان کرمانشاه، از مردم، کارآفرینان و فراورینمایندگان خواست برای حمایت از فراوری داخلی و رونق آن در کنار هم باشند و به رشد و رونق این بخش یاری نمایند.

او در ادامه خطبه های خود آرزوی سالی پر از صلح و آسایش برای مردم جهان کرد و از خداوند متعال خواست در سال جدید مسائل ملت ایران به خصوص معضل بیکاری جوانان را رفع کند.

خطیب آدینه اهل سنت کرمانشاه با محکومیت اقدامات آمریکا و متحدانش علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکید نمود که با صبر و امیدواری و توکل به خداوند و تدبیر مدیران می توان مسائل را رفع کرد و بر دشمنان غلبه نمود.

ماموستا محمدی همچنین در بخش دیگری از خطبه های خود قدردانی از الطاف بیکران پروردگار را وظیفه هر فردی دانست و اضافه نمود: نعمات خداوند برای ما بی حد و حصر است و نباید با هر مسئله ای از ذات باریتعالی گلایه کنیم.

او نمازگزاران را به پرهیز از غیبت، دروغ و تهمت توصیه کرد و صدقه و احسان را موجب برکت و سلامت دانست و از کسانی که اسلام راستین را تبلیغ می نمایند و با تفکرات تند و لاابالی به سختی و بدون توقع مبارزه می نمایند، قدردانی کرد.

امام آدینه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود از وحدت و برادری مردم کرمانشاه در سال 97 نیز قدردانی کرد و اضافه نمود: مردم کرمانشاه در طول تاریخ همیشه متحد و منسجم در کنار هم ایستاده اند و در مقابل هجمه های اختلاف افکنانه دشمنان ایستاده اند.

ماموستا محمدی همچنین بر صله رحم و بخشش اشتباه دیگران نیز تاکید نمود و اضافه نمود: خداوند را باید در همه حال ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم و به آنچه توسط دین توصیه شده عمل کنیم و یقین داشته باشیم خداوند ما را یاری خواهد نمود

منبع: همشهری آنلاین

به "مردم با خرید کالای داخلی به رونق فراوری یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم با خرید کالای داخلی به رونق فراوری یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید