سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات در اراک افتتاح شد

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرنگاران/مرکزیسیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات با رویکرد توسعه صادرات، صنعت، رونق فراوری و حمایت از کالای ایرانی و صادرات برندهای تخصصی کشور با حضور صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت در اراک افتتاح شد.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات در اراک افتتاح شد

به گزارش وبلاگ شهبازی، این نمایشگاه با حضور گروه های صنایع تولیدی، معدن و صنایع معدنی، صنایع ریلی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، ماشین آلات صنعتی و معدنی، صنایع پیشرفته، تجهیزات صنعتی، اتوماسیون، ابزارآلات، آلومینیوم، متالورژی و ریخته گری، فنی و مهندسی، تجهیزات ایمنی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی و در فضایی به وسعت 7 هزار متر مربع افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات از 9 تا 12 آبان 1398 و با حضور بیش از 100 شرکت کننده از سراسر کشور از ساعت 15 الی21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

بیش از 60 درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه صنایع و تولیدکنندگان استان مرکزی هستند و برگزاری کلینیک کسب و کار با حضور برترین مشاوران تخصصی حوزه های اشتغال و توسعه و صادرات و مشاوره حقوقی، حضور بزرگترین خوشه تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه و حضور صنایع مادر استان مرکزی و فن بازار منطقه ای از شاخص ترین رویدادهای این نمایشگاه است.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات همزمان با اولین نمایشگاه تخصصی تعمیق ساخت داخل در حوزه صنایع ریلی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات در اراک افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و ابزارآلات در اراک افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید