سطح بسکتبال آسیا آنقدر نیست که قول برد در جام جهانی بدهیم

به گزارش وبلاگ شهبازی، صمد نیکخواه بهرامی در حاشیه تمرینات تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی که از امروز شنبه شروع شد در خصوص وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: مشکل خاصی نیست، فعلاً فیزیوتراپی دارم اما فکر می کنم تا دو، سه روز دیگر بتوانم به تمرینات ملحق شده و با دیگر نفرات بازی کنم.

سطح بسکتبال آسیا آنقدر نیست که قول برد در جام جهانی بدهیم

وی با یادآوری اینکه آخرین بار شهریور ماه سال گذشته تیم ملی بسکتبال را همراهی کرد یادآور شد: طی این مدت دیداری نداشتم اما پیگیر تمریناتم بودم و فکر می کنم کیفیت تمرین و آماده بودن هم فاکتور مهمتری است. در هر صورت با نظر مربیان دعوت شده ام و اگر آنها صلاح بدانند تمرینات را ادامه داده و ترکیب هم قرار می گیرم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه در ماه های گذشته کم و بیش از وضعیت دیگر ملی پوشان باخبر بوده، گفت: عصاره بسکتبال نفراتی هستند که به اردو دعوت شده اند، البته چند نفر هم هستند که می توانستند باشند یا نباشند، در هر صورت تیم ملی بسکتبال با این نفرات کار خود را ادامه خواهد داد. امروز هم روز اول تمرینات است و من اطمینان دارم که با پیگیری منظم تمرینات می توانیم به شرایط ایده آلی برسیم.

این ملی پوش بسکتبال با یادآوری اعزام تیم ملی به تورنمنت های پرتغال، روسیه، یونان و چین اعلام کرد: دیدارهای تدارکاتی خوبی برای تیم ملی پیش بینی شده، تیم هایی که قرار است با آنها بازی کنیم جزو بهترین ها هستند. از اینکه در این تورنمنت ها و مقابل این تیم ها شکستی متحمل شویم نباید ترس داشته باشیم مهم این است که شانه به شانه شدن با چنین تیم هایی به نفع ماست و یاری می نماید در جام جهانی حضور بهتری داشته باشیم.

نیکخواه بهرامی در پاسخ به پرسش وبلاگ شهبازی مبنی بر اینکه فکر می کنید تیم ملی با توجه به حریفانی که در پیش دارد بتواند نسبت به دو دوره گذشته در جام جهانی نتیجه بهتری بگیرد؟ گفت: بسکتبال آسیا در سطح آنچنان بالایی نیست که بخواهیم در رابطه با تیم ملی ایران قول برد و قهرمانی در جام جهانی را بدهیم. البته ما سال 2014 از حضور در جام جهانی به نتایج خوبی دست یافتیم و حتی یک برد هم کسب کردیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در همین رابطه توضیح داد: کوشش ما این است در این دوره جام جهانی نسبت به دو دوره دیگری که حضور داشتیم یک پله ارتقا داشته باشیم اما اینکه دقیقاً چه اتفاقاتی می افتد و چه نتایجی به دست خواهیم آورد به وضعیت دیگر تیم ها و نتایج آنها هم بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سطح بسکتبال آسیا آنقدر نیست که قول برد در جام جهانی بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح بسکتبال آسیا آنقدر نیست که قول برد در جام جهانی بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید