رکورد شکنی آمار مبتلایان به کرونا در چین

به گزارش وبلاگ شهبازی، چین روز یکشنبه مجموعا 13 هزار و 287 مورد تازه ابتلای روزانه به کرونا را برای 13 فروردین گزارش کرد که بالاترین اندازه از بهمن سال گذشته محسوب می گردد. بیشتر مبتلاشدگان از شمال شرقی استان جیلین و مرکز اقتصادی شانگ های هستند که عملاً منجر به قرنطینه کل شهر شده است.

رکورد شکنی آمار مبتلایان به کرونا در چین

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، مقامات بهداشت ملی چین اعلام کردند که این کشور در روز گذشته 1506 مورد تایید شده ویروس داشته که نسبت به روز گذشته 2 هزار و 129 مورد کاهش داشته است.

اما تعداد موارد تازه بدون علامت که چین آن ها را به عنوان موارد تایید شده طبقه بندی نمی کند، در روز شنبه به 11 هزار و 781 نفر رسید و در مقایسه با روز قبل 7هزار و 869 مورد افزایش نشان می دهد.

از میان موارد تایید شده تازه، 1455 مورد به صورت محلی منتقل شده که 956 مورد از جیلین و 438 مورد از شانگ های شناسایی شده است.

یکی از مقامات ارشد سازمان بهداشت شانگ های در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: در شهر 25 میلیونی شانگهای، آزمایش آنتی ژن همگانی روز یکشنبه و روز دوشنبه آزمایش اسید نوکلئیک انبوه در سطح شهر انجام شد.

بنا به گزارش رویترز، وو کیانیو بازرس کمیسیون بهداشت شهرداری شانگ های گفت: وظیفه اصلی ما حذف کامل نقاط خطر و قطع زنجیره انتقال است تا بتوانیم در اسرع وقت از توسعه همه گیری جلوگیری کنیم.

سان چونلان معاون نخست وزیر چین، روز شنبه بعلاوه از مقامات شهر شانگ های خواست تا اقداماتی قاطعانه و سریع را برای مهار همه گیری صورت دهند.

این شهر با اعمال یک قرنطینه دو مرحله ای، کوشش نموده است تا شیوع این بیماری را متوقف کند. این امر صاحبان کسب و کار را دچار مشکلاتی نموده و موجب انباشت شدید کالا در بندر شانگهای، بزرگترین مرکز حمل و نقل کانتینری دنیا، شده است.

منبع: فرارو

به "رکورد شکنی آمار مبتلایان به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی آمار مبتلایان به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید