رایزنی فاطمه هاشمی با وزیر بهداشت اردن

به گزارش وبلاگ شهبازی، فاطمه هاشمی، رئیس بنیاد اموربیماری های خاص با محمود شیاب، وزیر بهداشت اردن در امان ملاقات و رایزنی کرد.

رایزنی فاطمه هاشمی با وزیر بهداشت اردن

به گزارش وبلاگ شهبازی، رئیس بنیاد بیماری های خاص ایران که برای شرکت در کنفرانس منطقه ای تالاسمی و بیماریهای خونی در اردن بسر می برد با محمود شیاب، وزیر بهداشت و درمان اردن ملاقات و تبادل نظر کرد.

فاطمه هاشمی در این ملاقات که سفیر کشورمان در امان نیز حضور داشت، ضمن تشریح فعالیت ها و دستاوردهای بنیاد بیماری های خاص در راستای پیشگیری و درمان بیماری های خونی بویژه تالاسمی، هموفیلی و سرطان، با توجه به توانمندی های کشورمان پیرامون یافته های دارویی و درمانی به ویژه پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی و غربالگری بیماری های خونی و تالاسمی، آمادگی ایران را برای توسعه همکاری های مشترک برپایه توافقات مبتنی بر فرایند کمیسیون های مشترک گفت.

فردوسی پور، سفیر کشورمان نیز در این ملاقات با تاکید بر اهمیت فعال سازی کمیسیون مشترک همکاری های مالی و علمی، آموزشی و فرهنگی، زمینه های همکاری های مشترک دو کشور را با توجه به مزیت های نسبی بسیار کشورمان در عرصه های دارو، درمان، تجهیزات بیمارستانی و گردشگری سلامت مخصوصا پیشگیری از بیماری های خاص و حوزه های آموزشی حائز اهمیت بسیار دانست.

به گزارش سفارت ایران در اردن، شیاب، وزیر بهداشت و درمان اردن نیز ضمن تشکر از توجه کشورمان نسبت به پیشبرد همکاری های حوزه دارو و درمان با اردن، ضرورت ایجاد بستر این همکاری ها را به وسیله برگزاری کمیسیون مشترک و تجدید تفاهمات همکاری ها مورد تاکید قرار داد.

طرفین در این ملاقات بر بهره گیری از ظرفیت دانش افزایی حوزه سلامت دو کشور تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رایزنی فاطمه هاشمی با وزیر بهداشت اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی فاطمه هاشمی با وزیر بهداشت اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید