در کدام محله های اصفهان ملک اداری اجاره کنیم؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، به نظر شما برای اجاره دفترکار در اصفهان به سراغ کدام محله ها باید رفت؟ اگر اطلاعاتی در این مورد ندارید و شما هم تمایل دارید در این شهر دفترکار اجاره کنید اما نمی دانید که کدام مناطق و محله ها مناسب هستند، خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می گردد. ما در این مقاله آنالیز می کنیم که بهتر است در کدام محله های اصفهان ملک اداری اجاره کرد. برای این منظور داشتن شناخت کافی نسبت به مناطق و محله های اصفهان ضروری است. بنابراین فرقی ندارد که قصد اجاره دفترکار کوچک در اصفهان را دارید یا عظیم باید ابتدا با مناطق مختلف آشنا شوید. افرادی علاقه دارند که دفترکار را خود بسازند ولی عده ای هم تمایل به دفترکار آماده دارند که این افراد می توانند محل کار موردنظر خود را از کسانی که قصد فروش دفترکار اداری در اصفهان دارند، تهیه نمایند. نکته دیگر اینکه ضروری است نکاتی را هم در خصوص اجاره دفترکار در نظر داشت که در اینجا این موضوع نیز آنالیز می گردد. موضوعاتی که به طور کلی در این مقاله مورد بحث و آنالیز قرار می گیرند، به توضیح زیر هستند:

در کدام محله های اصفهان ملک اداری اجاره کنیم؟
  • شناخت اصفهان و محله های آن
  • بهترین محله ها برای اجاره دفترکار در اصفهان
  • برای اجاره یک دفترکار مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد؟

شناخت اصفهان و محله های آن

در ابتدا داشتن شناخت اندکی از اصفهان ضروری است. اصفهان از جمله شهرهای عظیم و قدیمی ایران است که از به هم پیوستن محله های کوچک و عظیم به وجود آمده است. اصفهان شهری تاریخی است که در مرکز ایران قرار گرفته است. این شهر، سومین شهر پهناور و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است. همچنین کلان شهر اصفهان، هجدهمین کلان شهر پرجمعیت خاورمیانه است. این شهر زیبا دارای بناهایی تاریخی است که تعدادی از آنها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو ثبت شده اند.

شهر اصفهان به دلیل داشتن یک معماری زیبا و اسلامی، پل های سرپوشیده ای که دارد، مسجدها و مناره هایی منحصربفرد بسیار، مشهور است. این موارد باعث شده تا اصفهان لقب نصف دنیا را داشته باشد. میدان نقش دنیا این شهر یک نمونه برجسته از معماری اسلامی است. از دیگر آثار تاریخی اصفهان می توان به منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو و بسیاری اماکن تاریخی دیگر اشاره نمود.

افزایش جمعیت، تقسیمات مختلف شهری، ایجاد میدان ها و خیابان های جدید باعث شده تا بافت شهرهای قدیمی تغییر کند که این موضوع در خصوص اصفهان هم صادق است. محله هایی چون لنبان، باغ کاران، چنبلان، کران جویباره، دردشت و … از جمله محله های قدیمی اصفهان هستند. در ادامه پس از اینکه اصفهان عظیم تر شد تعداد محله ها نیز افزایش یافت. از جمله محله های قدیمی و جدید این شهر می توان به اسامی زیر اشاره نمود:

محله دولت، باغ جنت، عباس آباد، لنبان، چهارسو شیرازی ها، شمس آباد، چرخاب، حسن آباد، خواجو، ترواسکان (تل واژگون)، ظله، پاقلعه، قصر منشی (قبرستان موشی)، کران، احمدآباد، یزدآباد، گلبهار، جویباره، حسین آباد طوقچی، دردشت، شاه شاهان (شهشهان)، آسنجان، فلفل چی، چمبلان و… . برخی از محله های عظیم خود شامل چند محله کوچک هستند.

در ادامه بهترین محله ها برای اجاره دفترکار در اصفهان آنالیز می شوند.

بهترین محله ها برای اجاره دفترکار در اصفهان

اصفهان از گذشته تا به امروز در زمینه املاک نیز بسیار پیشرفت نموده است. در این چند سال قیمت ملک نیز در این شهر افزایش یافته به گونه ای که گفته شده با پایتخت برابری دارد. البته جنوب اصفهان اعیان نشین است و خانه هایی بسیار زیبا و لوکس در این ناحیه وجود دارد. در شمال اصفهان خانه ها بیشتر ارزان قیمت و ساده هستند.

هزینه اجاره دفترکار در اصفهان نیز بالاست زیرا این شهر نیز از جمله شهرهای عظیم ایران محسوب می گردد. حتی اجاره دفترکار کوچک در اصفهان هم ممکن است به هزینه زیادی احتیاج داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که محله و منطقه نیز در قیمت بسیار تأثیر دارد. بنابراین اگر دنبال اجاره دفترکار در اصفهان آن هم در مناطق بالای شهر هستید، هزینه ها بالا است و شما هم باید پول بیشتری داشته باشید اما در صورتی که به فکر اجاره دفترکار کوچک در اصفهان و مناطق پایین شهر باشید، هزینه کمتری لازم خواهد بود.

پس برای آغاز کسب و کار ابتدا باید به فکر دفترکار باشید. البته اینکه به دنبال اجاره یا خرید باشید نیز متفاوت است؛ اگر قصد خرید دارید گزینه های فروش دفترکار اداری در اصفهان زیاد هستند و می توانید برای خرید آنها اقدام کنید. دفترکاری که انتخاب می کنید ضروری است موقعیت مناسبی داشته باشد و در محله ای مناسب ایجاد گردد زیرا در این حالت خود به خود پاخورش زیاد خواهد شد. پس کسب و کاری که در محله ای خلوت یا نامناسب باشد، شانسش برای برنده شدن پایین است؛ به ظاهر دفترکار خود نیز اهمیت دهید چون خیلی مهم است.

آنگونه که مشاوران املاک شهر اصفهان اعلام نموده اند منطقه هایی مانند، عباس آباد و مهرآباد، جزو مناطق بالاشهر اصفهان هستند که افرادی که توانایی اقتصادی دارند می توانند در این محله ها اقدام به خرید یا اجاره دفترکار نمایند. برخی دیگر از محله های اصفهان که می توان در این مناطق اقدام به اجاره دفترکار کرد، در ادامه آنالیز می شوند.

یکی از محله ها که برای اجاره دفترکار کوچک در اصفهان مناسب است، رباط است. بسیاری از افراد این محله را انتخاب نموده و توانسته اند با پرداخت پول پیش و اجاره مناسب صاحب یک دفترکار خوب شوند. فروش دفترکار اداری در اصفهان در این منطقه نیز بسیار صورت می گیرد که افراد می توانند علاوه بر اجاره نسبت به خرید نیز اقدام نمایند.

در محله شیخ بهایی نیز اجاره کردن دفترکار گزینه ای خوب است. همچنین سمت دروازه تهران نیز برای اجاره ملک اداری پیشنهاد می گردد. البته بهتر است برای اجاره دفترکار به سایر مشاغلی که در آن محدوده هم فعالیت می نمایند دقت داشته باشید. زیرا به نظر می رسد که بهتر باشد مشاغل مشابه در کنار هم دفترکار داشته باشند.

اجاره دفترکار کوچک در اصفهان در محله خیابان شریف واقفی هم مناسب است. بسیاری از افراد توانسته اند با پرداخت پول پیش و اجاره ای مناسب صاحب یک دفترکار خوب شوند. خیابان بهارستان نیز محله مناسب بعدی برای اجاره کردن دفترکار است. در این محله بیشتر گیم نتی ها و کافی نتی ها در حال فعالیت هستند. این دسته از افراد توانسته اند با هزینه ای بسیار مناسب صاحب دفترکار شوند.

از دیگر محله ها برای اجاره دفترکار در اصفهان می توان به خیابان سپهسالار اشاره نمود. در این خیابان نیز می توان به راحتی یک دفترکار مناسب پیدا کرد و آن را اجاره کرد. مشتاق اول، مشتاق دوم و مشتاق سوم نیز از دیگر مناطق خوب اصفهان هستند. در این مناطق نیز ملک اداری خوب برای اجاره وجود دارد. همچنین می توان اقدام به خرید یک ملک اداری خوب کرد و برای همواره در آنجا دفترکار داشت.

از محله های دیگر که برای اجاره دفترکار کوچک در اصفهان پیشنهاد می گردد، سه راه سیمین است. اسم این خیابان و همچنین چهارباغ خواجو را می توان در بیشتر آگهی های اجاره و فروش ملک اداری در روزنامه ها و سایت هایی که در این زمینه فعالیت می نمایند، دید. مغازه ها و واحدهای اداری مناسبی در این مکان ها می توان یافت.

منطقه مرداویج نیز برای اجاره ملک اداری بیشترا بر سر زبان هاست. فعالیت افراد در هر زمینه ای که باشد مهم نیست، می توانند در این محل نیز به دنبال خرید ملک یا اجاره آن باشند. خیابان خاقانی را نباید فراموش کرد. اگر به دنبال اجاره دفترکار در اصفهان هستید حتما به این خیابان هم سر بزنید. ممکن است گزینه هایی مناسبی برای شما وجود داشته باشد. البته برای خرید به سراغ آگهی های فروش دفترکار اداری در اصفهان هم بروید؛ ممکن است به جای اجاره بتوانید صاحب یک دفترکار شوید.

مناطقی چون دروازه شیراز، سروش، خاقانی، پروین، حکیم نظامی، عظیممهر، شیخ صدوق شاقتصادی، هشت بهشت و… نیز برای اجاره دفترکار کوچک در اصفهان گزینه هایی بسیار مناسب هستند. در این مناطق ملک اداری با هر ویژگی و هر متراژی یافت می گردد و می توانید با خیال راحت ملک موردنظر خود را اجاره کنید.

حتما قبل از خرید خوب فکر کنید که ملک موردنظر شما باید چه ویژگی ها و چه امکاناتی داشته باشد. اگر شما بتوانید به خوبی در این زمینه به نتیجه برسید حتما در بازه زمانی کمتری می توایند به نتیجه برسید و ملک اداری موردنظر خود را پیدا کنید. ما در این مقاله ویژگی هایی که یک ملک اداری خوب باید داشته باشد را نیز در ادامه آنالیز می کنیم.

برای اجاره یک دفترکار مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد؟

خرید ملک اداری با مسکونی متفاوت است. برای خرید یک ملک اداری و دفترکار باید نکاتی متفاوت در نظر گرفته گردد. محله یا منطقه ای که برای اجاره یا خرید ملک اداری در نظر گرفته می گردد بسیار مهم است و باید دسترسی راحت به آن وجود داشته باشد. حتما باید در ابتدا تعیین کنید که انتظار شما از دفترکارتان چیست. بنابراین در ابتدا همه چیز را برای خود در نظر بگیرید تا سریع تر بتوانید ملک موردنظر خود را بیابید. در ادامه به برخی ویژگی های مهم که ضروری است یک دفترکار آنها را داشته باشد، اشاره می گردد:

  1. یک ملک اداری باید موقعیت مکانی خوبی داشته باشد و دسترسی به آن راحت باشد. مراجعه نماینده باید بتواند جهت را سریع پیدا نموده و به دفترکار دسترسی داشته باشد.
  2. نزدیکی به دفترکار سایر همکاران یا مکان های مورد احتیاج نیز می تواند بسیار خوب باشد. مثلا نزدیکی دفتر وکلا به دادگاه
  3. دفترکار متراژ مناسبی داشته باشد؛ یعنی نه خیلی عظیم باشد و نه خیلی کوچک.
  4. ملک باید قیمت مناسبی داشته باشد. قیمت ملک می تواند در خرید یا اجاره آن بسیار تاثیرگذار باشد.
  5. ملک انتخابی باید امکانات مناسبی داشته باشد. هر دفترکار به امکاناتی نیز احتیاج دارد که بهتر است آنها را در نظر گرفت و دقت کرد که دفترکار انتخابی امکانات موردنظر ما را داشته باشد.
  6. ملک باید ظاهری مناسب داشته باشد. ظاهر یک ملک در خرید یا اجاره آن تاثیرگذار است که بهتر است مورد توجه باشد.
  7. دارای نور طبیعی باشد. وجود نور طبیعی برای دفترکار بسیار مهم است. در این حالت افراد احساس خستگی و خواب آلودگی نخواهند داشت.
  8. میزان پایداری و مقاوت ساختمان یکی دیگر از نکات مهم است که باید به آن توجه داشت.
  9. وجود پارکینگ، انباری و آسانسور نیز در دفترکار مهم است. البته ممکن است دفترکار در صورت داشتن این گزینه ها گران تر باشد.
  10. وجود سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب یکی دیگر از ویژگی های مهم برای یک ملک اداری و دفترکار است. البته بیشتر این محیط ها سیستم سرمایشی و گرمایشی دارند ولی ممکن است مناسب نباشد که باید دقت کرد.

در مقاله ای که خوانید بهترین محله های اصفهان برای اجاره یا خرید ملک اداری مورد آنالیز قرار گرفتند. برای اجاره دفتر کار در اصفهان و البته هر شهر دیگری احتیاج به شناخت از آن شهر و محله های آن وجود دارد. در این حالت می توان به صورت بهتر نسبت به اجراه دفترکار تصمیم گرفت. البته باید در نظر داشت که اجاره دفترکار در مناطق بالاشهر گران تر از پایین شهر است و ممکن است هر فردی توانایی اجاره یا خرید دفترکار در مناطق گران قیمت را نداشته باشد. البته اگر پول کافی دارید فقط به اجاره فکر نکنید، به خرید ملک اداری هم فکر کنید زیرا شما می توانید از میان گزینه های فروش دفترکار اداری در اصفهان به ملک مناسب و موردنظر خود دست یابید. در اینجا علاوه بر ذکر نام برخی مناطق که برای اجاره ملک اداری مناسبند در خصوص ویژگی هایی که یک ملک اداری باید داشته باشد نیز سخن گفته شد. رعایت نکات گفته شده می تواند شما را در دستیابی به یک دفترکار مناسب یاری کند.

منبع: هومینگ

به "در کدام محله های اصفهان ملک اداری اجاره کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام محله های اصفهان ملک اداری اجاره کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید