درامد گجت های پوشیدنی اپل از مک و آیپد بیشتر خواهد شد

به گزارش وبلاگ شهبازی، درامد گجت های پوشیدنی اپل تا سرانجام سال 2020 از درامد مک و آیپد سبقت خواهد گرفت. این موضوعی است که می تواند حتی خط مشی های شرکت اپل را برای آینده تحت تاثیر قرار دهد.

درامد گجت های پوشیدنی اپل از مک و آیپد بیشتر خواهد شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سرشناس ترین گجت های پوشیدنی اپل، دستگاههای ایرپاد و ساعت هوشمند است. به نظر می رسد این محصولات بین خریداران جذاب تر از تبلت یا لپ تاپ های اپل هستند.

اگرچه اپل آمار فروش خود را برای رده گجت های پوشیدنی رسما اعلام نکرده است ، اما ارزیابی های اخیر بر اساس مدل اقتصادی شرکت و داده های کلی فروش تخمین زده شده است. طبق گفته نیل سایبرت ، اپل طی یک سال از 70 میلیون فروش در رده گجت های پوشیدنی فراتر رفته است و این رده با نرخ سالانه بین 55 تا 60 درصد در حال رشد است. از لحاظ فروش کلی واحد ، اکنون یکی از 5 محصول اپل که به فروش می رسد گجت پوشیدنی است.

رشد فروش ایرپاد به طور خای 80درصد است و البته احتمالا اپل از افزایش قیمت های درخواستی ساعت اپل و ایرپاد سود می برد.علاوه بر این ، با نگاهی به تغییر درامدهای شرکت اپل بین یک چهارم سوم سال 2018 و یک چهارم سوم سال 2019 تحلیلگران تخمین می زنند که گجت های پوشیدنی اپل اکنون با پشت سر گذاشتن 1.2 میلیارد دلار درامد در رده دوم خدمات خود قرار دارند.

منبع: انتخاب

به "درامد گجت های پوشیدنی اپل از مک و آیپد بیشتر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درامد گجت های پوشیدنی اپل از مک و آیپد بیشتر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید