خبرنگاران فراوری روزانه 60 هزار ماسک در یک واحد فراوریی دامغان شروع شد

به گزارش وبلاگ شهبازی، سمنان-خبرنگاران- فرماندار شهرستان دامغان گفت: پنج خط فراوری جدید شرکت اشراق دیباج شامل تجهیزات پزشکی، ویژه مبارزه با شیوع ویروس کرونا، از امروز کار خود را شروع کرد.

خبرنگاران فراوری روزانه 60 هزار ماسک در یک واحد فراوریی دامغان شروع شد

علی اصغر مجد روز پنجشنبه در گفت و گو با وبلاگ شهبازی، اضافه کرد: ماسک، پَد الکلی، دستمال کاغذی ضدباکتری و 2 نوع چسب زخم از امروز در کارخانه شرکت اشراق شهر دیباج فراوری می گردد.

وی ادامه داد: این کارخانه، هم اکنون توانایی فراوری روزانه 60 هزار ماسک و 100 هزار پد الکلی یکبارمصرف را دارد.

مجد گفت: با فراوری این میزان ماسک، به راحتی می توان در کوتاه مدت مشکل کمبود ماسک شهرستان دامغان و تا حدودی استان سمنان را برطرف کرد.

فرماندار دامغان اعلام کرد: ماسک های فراوری شده با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت، از روز شنبه در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه ها و صنف های مرتبط شهرستان توزیع می گردد.

مدیرعامل شرکت اشراق دیباج نیز در گفت و گو با وبلاگ شهبازی توضیح داد: با افتتاح این پنج خط فراوری جدید، این کارخانه دارای 14 خط فراوری شامل انواع مختلف تجهیزات پزشکی است.

بیژن خان بیکی گفت: باتوجه به احتیاج مردم به ماسک، خط فراوری ماسک این کارخانه هم اکنون با ظرفیت روزانه 60 هزار ماسک شروع به کار نموده است و در آینده ای نزدیک در مرحله نهایی با آموزش کارگران و استفاده از تمام توان دستگاه ها، می توانیم روزانه 150 هزار ماسک را روانه بازار کنیم.

وی اضافه کرد: ماسک های فراوریی در مرحله اول، کمبود بازار شهر دامغان را برطرف می نماید و پس از آن به شهرهای همجوار ارسال می گردد.

مدیر عامل شرکت اشراق شهر دیباج گفت: در حال حاضر 74 نیروی کار در این مجموعه در حال فعالیت هستند و شرکت به منظور برطرف احتیاج مردم به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

دیباج با جمعیتی بالغ بر پنج هزار و 600 نفر، یکی از شهرهای شهرستان دامغان در استان سمنان است که در 55 کیلومتری شمال شهر دامغان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراوری روزانه 60 هزار ماسک در یک واحد فراوریی دامغان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری روزانه 60 هزار ماسک در یک واحد فراوریی دامغان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید