خبرنگاران اعزام بهمنیار به لیگ جهانی کاراته وان در اتریش

به گزارش وبلاگ شهبازی، رشت - خبرنگاران - سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش گیلانی راهی اتریش شد تا در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان 2020 حضور یابد.

خبرنگاران اعزام بهمنیار به لیگ جهانی کاراته وان در اتریش

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ شهبازی گفت: سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 از روز آدینه نهم اسفندماه در سالزبورگ اتریش شروع می گردد که سارا بهمنیار به همراه تیم ملی کاراته بانوان راهی این مسابقات شد.

مرتضی ورزلدوست اضافه کرد: این کاراته کار شایسته ملی پوش گیلان که بهمن ماه در دومین مرحله لیگ دنیای کاراته وان در دبی امارات پیروز به کسب مدال برنز شده بود، در وزن 50- کیلوگرم در لیگ دنیای کاراته وان اتریش به مصاف رقبای خود می رود.

وی ادامه داد: امیدواریم که بهمنیار در این دوره از رقابتهای لیگ دنیای نیز بدرخشد و در نهایت با انجام مسابقات زیبا و کسب مقام شایسته ، شانس حضور خود را در المپیک 2020 ژاپن افزایش دهد و در نهایت بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان اعلام کرد: لیگ دنیای کاراته وان اتریش از روز آدینه در سالزبورگ این کشور شروع و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت که در این دوره از رقابتها، 625 کاراته کای از 88 کشوردر دو بخش کاتا و مبارزه با هم رقابت می نمایند.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ دنیای وان اتریش را کسب کرد در وزن 50- کیلوگرم پیروز به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ دنیای 2019 ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال برنز لیگ دنیای کاراته وان امارات ، مدال نقره مسابقات امیدهای دنیا در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ دنیای کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های دنیای اسپانیا مدال برنز کسب نموده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال دنیای در رشته کاراته معرفی گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اعزام بهمنیار به لیگ جهانی کاراته وان در اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعزام بهمنیار به لیگ جهانی کاراته وان در اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید