آبی ها بیخیال بازیکن فولاد نمی شوند؛ حردانی بازیکن مورد علاقه مجیدی

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه استقلال سفت و سخت در پی جذب صالح حردانی مدافع راست تیم ملی فوتبال کشورمان است.

آبی ها بیخیال بازیکن فولاد نمی شوند؛ حردانی بازیکن مورد علاقه مجیدی

به گزارش وبلاگ شهبازی، در هفته گذشته راه های مختلفی را برای جذب این بازیکن امتحان کرد. استقلالی ها ابتدا پیشنهاد معاوضه حردانی با مظاهری و رضاوند را مطرح کردند اما دروازه بان استقلال با فولادی ها به توافق نرسید. در ادامه پیشنهاد شد که آرش رضاوند و متین کریم زاده راهی فولاد شوند اما در جدیدترین پیشنهاد استقلالی ها حاضر شدند عارف آغاسی که خودش تمایل دارد برای بازی کردن در سال جام جهانی راهی تیم دیگری گردد را به همراه رضاوند به فولاد بدهند تا حردانی را جذب نمایند.

فولادی ها هم از این پیشنهاد استقبال نموده اند تنها مباحث اقتصادی بین این باشگاه با عارف آغاسی به جای مانده چون رضاوند با این باشگاه پیش از این توافق نموده است. جواد نکونام میخواهد تیمش را در نیم فصل دوم تقویت کند و به همین علت فولاد با شهاب گردان، علیرضا کوشکی و محمدرضا خلعتبری قرارداد امضا نموده است.

استقلال که ترکیب خوبی در نیم فصل اول مسابقات در اختیار داشت، در پنجره زمستانی در حوزه جذب بازیکن کم تحرک بوده و با وجود این که جدایی فردین رابط، بابک مرادی و محمدرضا آزادی از جمع آبی پوشان قطعی شده است، هنوز بازیکنی به اردوی آبی پوشان که روز آینده نیز باید در چارچوب هفته اول دور برگشت مسابقات به مصاف طرفدار بروند، اضافه نشده است.

در این بین اما تاکید ویژه ای از سوی باشگاه استقلال و همین طور کادر فنی تیم برای جذب صالح حردانی مدافع راست جوان و ملی پوش فولاد خوزستان وجود داشته است و مصطفی آجورلو در کوشش است که این بازیکن را هر طور شده در پنجره زمستانی آبی پوش کند. طی روزهای اخیر مذاکرات فشرده و پیچیده ای میان دو باشگاه اجرا شده تا فولادی ها به جدایی صالح حردانی رضایت بدهند، اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است و حالا استقلال با پیشنهاد جدیدی به سراغ مدیران باشگاه اهوازی و جواد نکونام رفته است.

پیش از این باشگاه استقلال برای جذب صالح حردانی، با انتقال آرش رضاوند به فولاد خوزستان موافقت نموده بود؛ پیشنهادی که خیلی باب میل گرشاسبی و همکارانش نبود، اما حالا باشگاه استقلال برای نهایی کردن این انتقال حاضر شده تا عارف آقاسی شاگرد فصل گذشته جواد نکونام در فولاد خوزستان را نیز وارد معامله کند تا رضایت این مربی و همین طور باشگاه اهوازی را برای صدور رضایت نامه انتقال حردانی به استقلال دریافت کند.

پیشنهادی که به نظر می رسد توانسته مدیران باشگاه فولاد خوزستان را متقاعد کند و با همین فرمول به زودی صالح حردانی به عنوان اولین استقلال در پنجره زمستانی معرفی خواهد شد و عارف آقاسی نیز پس از حضوری چند ماهه در اردوی استقلالی ها، به همراه آرش رضاوند به فولاد خوزستان بازخواهد گشت تا نکونام علاوه بر تقویت خط میانی تیمش، در مرکز زمین نیز تیمش را برای نیم فصل دوم و بازی های آسیایی بهتر نموده باشد.

عارف آقاسی در آخرین روز مردادماه 1400 به عنوان سومین خرید استقلال با قراردادی دو ساله برای حضور در لیگ بیست و یکم معرفی گردید. این بازیکن حالا بار دیگر در آستانه بازگشت به تیم سابق خود است؛ جایی که جواد نکونام اعتقاد ویژه ای به توانایی های او دارد و همین حالا که دقایق پایانی آدینه 14 بهمن را پشت سر می گذاریم در هتل المپیک حضور پیدا نموده و در حال مذاکره برای بازگشت به فولاد خوزستان است.

مسئولان استقلال از هفته ها قبل برای جذب بازیکن خارجی در جابجایی نیم فصل اقدام کردند. نتیجه آنالیز های مسئولان استقلال به عزیزبک آمانوف هافبک 24 ساله ازبکستانی رسیده که با باشگاه لوکوموتیو تاشکند قرارداد دارد. در این خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم آمانوف را تایید نموده و مسئولان باشگاه رایزنی با او را شروع نموده اند. این بازیکن جوان اما پیشنهادهای مشابهی از روسیه و امارات دریافت نموده و همین موضوع کار استقلال را برای جذب وی سخت می نماید. در چنین شرایطی و در جابجایی زمستانی جذب بازیکن تراز اول سخت به نظر می رسد اما مدیران باشگاه استقلال در کوشش هستند تا رضایتنامه این بازیکن را دریافت نمایند و او را به ایران بیاورند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آبی ها بیخیال بازیکن فولاد نمی شوند؛ حردانی بازیکن مورد علاقه مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی ها بیخیال بازیکن فولاد نمی شوند؛ حردانی بازیکن مورد علاقه مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید