مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، پیروزی ثریا آقایی برابر حریف هندی

به گزارش وبلاگ شهبازی، در دومین روز مسابقات بین المللی بدمینتون دبی و در قسمت یک نفره بانوان ثریا آقایی برابر حریف هندی خود به پیروزی دست یافت.

مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، پیروزی ثریا آقایی برابر حریف هندی

به گزارش وبلاگ شهبازی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی در اولین دیدار خود در جدول اصلی به مصاف سمیران سنجی از هند رفت و توانست وی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی دور بعد گردد.

همچنین ثمین عابد خجسته در اولین دیدار خود در جدول اصلی به مصاف بتریز کارول از اسپانیا رفت و این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از دور رقابت های یک نفره حذف شد.

مسابقات بین المللی دبی با جوایز 25 هزار دلاری در روزهای بیست و سوم لغایت بیست و هفتم آبان با حضور بازیکنانی از کشورهای روسیه، ایران، هند، کانادا، جمهوری چک، ترکیه، بلغارستان، امارات، نیوزلند، اتریش، ایتالیا، سوئد، آلمان، فنلاند، اردن، پاکستان، جمهوری آذربایجان، سوییس، استرالیا، آمریکا، دانمارک، کره جنوبی، بحرین، فیلیپین، اسپانیا، مصر، آفریقای جنوبی، اندونزی، لهستان و مالت در دبی برگزار می گردد.

ملی پوشان اعزامی بدمینتون ایران در این رقابت ها را ثریا آقایی، ثمین عابد خجسته، مهران شهبازی و امیر جباری تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، پیروزی ثریا آقایی برابر حریف هندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، پیروزی ثریا آقایی برابر حریف هندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید