توپ را بگیر، سه امتیاز را ببر

به گزارش وبلاگ شهبازی، آرمن ساروخانیان ، هرچند یحیی گل محمدی از عقب افتادن بازی تیمش ناراضی است، تقابل استقلال و پدیده در هفته آخر نیم فصل اتفاق خوبی برای هواداران فوتبال است.

توپ را بگیر، سه امتیاز را ببر

بازی دو تیم مدعی حسن ختام خوبی برای نیم فصل اول لیگ است، بخصوص که استقلال دوباره اوج گرفته و انتظار می رود دو تیم بازی پایاپایی داشته باشند.

پدیده هرچند با شکست مقابل سپاهان صدر جدول را به تیم اصفهانی واگذار کرد، ولی در نقش دنیا نشان داد که ابایی از روبرو شدن با تیم های مدعی و پرستاره ندارد و بی دلیل نتوانسته به بالای جدول برسد.

نکته بارز تیم مشهدی، بخصوص در نیمه دوم که برای زدن گل تساوی کوشش می کرد، گردش توپ عالی و پاس های متوالی بود که حریف را در نیمه زمین خودی حبس نموده بود. حملات پدیده در این دقایق بر اساس نقشه ای بود که در اکثر بازی های این تیم دیده شده. تیم گل محمدی علاقه زیادی به مالکیت توپ و حملات سازمان دهی شده دارد. پدیده هنگام از دست دادن توپ هم به جای عقب رفتن ترجیح می دهد حریف را پرس کند و توپ را در کمترین زمان ممکن پس بگیرد. -

همین سبک بازی است که تقابل این تیم با استقلال را جالب تر می نماید. شفر هم علاقه زیادی به فوتبال مالکانه دارد. او از آغاز کارش در استقلال تیمش را با 5 هافبک به زمین فرستاد و اصرار به بازی باحوصله داشت. بازیکنان استقلال خیلی زود توانستند با این سبک خو بگیرند و فوتبال مالکانه را در زمین پیاده نمایند. آبی پوشان به جز چند بازی لیگ قهرمانان در خارج از خانه که تغییر رویه دادند، در برابر سایر حریفان حتی پرسپولیس به دنبال دریافت توپ و زمین بودند. تیم شفر در فصل جدید هم با همین روش بازی می نماید، هرچند به دلیل مسائل خط حمله نتوانسته به نتایج دلخواه برسد.

برای بازی بزرگ هفته آخر هم بعید است هرکدام از مربیان به دنبال تغییر سبک باشند. استقلال در خانه بازی می نماید و به دنبال حمله و دریافت سه امتیاز خواهد بود. پدیده هم در بازی با حریفانی مثل پرسپولیس و سپاهان نشان داده که علاقه ای به دفاع - ضدحمله ندارد و به سبک بازی اش پایبند است.

پس انتظار می رود جنگ اصلی روی چمن هموار آزادی بر سر دریافت توپ و کنترل میانه زمین باشد. تیمی که در این راه موفق باشد، می تواند به اجرای برنامه هایش و رسیدن به سه امتیاز نزدیک تر گردد. در این بازی، کلید برد مالکیت توپ است.

  • استقلال-پدیده: عجب فوتبالی گردد!
  • پدیده، آنتی تز فوتبال
منبع: ایران ورزشی

به "توپ را بگیر، سه امتیاز را ببر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ را بگیر، سه امتیاز را ببر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید