بهره برداری از پروژه های بهسازی و مسقف سازی پایانه های شاهد و شهرری

به گزارش وبلاگ شهبازی، پروژه بهسازی و مسقف سازی پایانه های تاکسیرانی شاهد واقع در منطقه 19 و مترو شهرری در منطقه 20 با حضور شهرداران منطقه ها مذکور و تعدادی از معاونان و مدیران معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه های بهسازی و مسقف سازی پایانه های شاهد و شهرری

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ شهبازی به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمدرضا شیخ بهایی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که هدف از این اقدام، مناسب سازی محیط برای شهروندان و رانندگان تاکسی در شرایط جوی مختلف و تامین آسایش و ارامش مسافران بویژه در زمان انتظار برای سوار شدن بود، اضافه نمود: به همین علت بهینه سازی و مسقف سازی این پایانه ها را تابستان سال جاری آغاز کردیم که خوشبختانه اکنون به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم نهاده شده است.

وی با بیان اینکه پایانه های اتوبوس و تاکسی می بایستی به لحاظ معماری و سازه ای قابلیت استفاده عموم همشهریان را داشته باشد، اظهار کرد: این سازه ها به گونه ای طراحی شده که با توجه به سقف احداث شده، محافظت در مقابل اشعه آفتاب و بعلاوه نزولات جوّی را داشته باشد. بعلاوه در لحظات ابتدایی و پایانی روز نیز با نور مناسب شرایط استفاده بهینه از امکانات پایانه را فراهم سازد.

شیخ بهایی گفت: پایانه شاهد 3 هزار مترمربع مساحت و 13 سکوی انتظار دارد که حدود 1200 مترمربع از مساحت آن مسقف سازی شده است. پایانه شهرری هم 1050 مترمربع مساحت دارد که حدود 700 مترمربع مسقف سازی شد و در اختیار مردم نهاده شد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل بعلاوه با اشاره به بهره برداری از پروژه بهسازی و مسقف سازی پایانه وصال در ایام دهه فجر اضافه نمود: این پایانه هم 1250 مترمربع مساحت و سه سکو دارد که 560 مترمربع آن مسقف سازی شده است. البته در همه این پایانه ها محل سکو ها متناسب با شرایط محیط، طراحی و اجرا شده تا اقشار کم توان هم به راحتی بتوانند از امکانات آن ها بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بهره برداری از پروژه های بهسازی و مسقف سازی پایانه های شاهد و شهرری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پروژه های بهسازی و مسقف سازی پایانه های شاهد و شهرری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید