برترین گوشی های ضدآب 2022

به گزارش وبلاگ شهبازی، در این مطلب به تعدادی از برترین گوشی های ضد آب 2022 موجود در بازار اشاره خواهد شد.

برترین گوشی های ضدآب 2022

طی سال ها، مقاومت در برابر آب از یک ویژگی لوکس محفوظ برای گوشی های رده بالا به یک ویژگی استاندارد تبدیل شد که از تمام گجت های گرانقیمت انتظار می رود. ما در اینجا برترین گوشی های ضد آب سال 2022 را گردآوری نموده ایم که سرآمد آن ها گوشی گلکسی اس 22 است. هر کاربری متناسب با بودجه و احتیاج سبک زندگی خود می تواند یکی از این گوشی ها را تهیه کند.

گوشی گلکسی اس 22

گوشی گلکسی اس 22 در اوائل امسال وارد بازار شد و با جلب نظر مشتریان به یکی از برترین تلفن های اندرویدی تبدیل شد که یک کاربر می توانست آن را خریداری کند. این بدان معنی نیست که این گوشی برترین مشخصات یا برترین قیمت را دارا است. نه، ما گوشی گلکسی اس 22 را دوست داریم، چون از قیمت، مشخصات و کیفیت ساخت متعادل برخوردار است و دارای رتبه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

بر خلاف قیمت گوشی های دیگر سری اس 22، این گوشی دارای عمر باتری است که می تواند کاربر را در طول روز با مشکل روبرو کند. در هنگام بازی کمی گرم می گردد. اما جدای از آن ویژگی ضد آب بودن دارای اسنپدراگون 8 نسل 1 است و دوربین های آن از بسیاری از پرچمداران با قیمت بالاتر بهتر عمل می نماید.

گوشی OnePlus 9 Pro

گوشی وان پلاس 9 پرو به میزان هر گوشی هوشمندی، چشمگیر و عالی طراحی شده است. از نظر سخت افزاری این گوشی با هر گوشی دیگری قابل رقابت بوده و از برترین صفحه نمایش برخوردار است. 9 پرو یکی از برترین دوربین های گوشی وان پلاس را دارد و تمام تجربه دوربین یک گام کوچکتر از وان پلاس 10 پرو تازه است و همین ویژگی آن را به گوشی پرچمدار تبدیل نموده است. این گوشی دارای رتبه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

گوشی گلکسی اس 22 پلاس

گوشی گلکسی اس 22 پلاس یک پله بالتر از گوشی گلکسی اس 22 محبوب تر قرار گرفته است. ویژگی ها و ومشخصات یکسانی دارد از جمله رتبه مقاومت در برابر آب، اما با صفحه نمایش بزرگتر تا 606 اینچ و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی. حتی زمانی که از صفحه نمایش فوق العاده +Quad HD با فرکانس 120 هرتز استفاده می کنید عمر باتری فوق العاده ای دارد؛ بنابراین هرگز نگران طول عمر باتری این گوشی نخواهید بود.

گوشی Google Pixel 6

گوشی پیکسل 6 گوگل، برترین نرم افزار گوگل در قالب اندروید تم پویا را به کاربر ارائه می دهد. سخت افزار آن نیز ویژگی های بارزی دارد. دارای رتبه IP68 ضد آب و مقاومت در برابر گرد و غبار است که از هر پرچمدار دیگری از تلفن شما محافظت می نماید. دارای بلندگو های استریو و صفحه نمایش 90 هرتزی است. ویژگی دید در شب گوشی پیکسل 6 گوگل به شما اجازه می دهد تا عکس های خیره کننده ای را حتی در شرایط تقریبا تاریک ثبت کنید. تقریبا تنها نقطه ضعف این شاهکار سطح میانه، صفحه نمایش کمی کم نور و طراحی جسورانه آن است که برای همه مناسب نیست. با این حال به لطف قاب های پیکسل 6 گوگل حتی اگر آن را دوست نداشته باشید ظاهر گوشی شما را آزار نخواهد داد.

گوشی بلک ویو 4900

گوشی بلک ویو 4900 مانند یک وسیله نقلیه آبی خاکی ساخته شده است. اگر در پی یک گوشی اندرویدی سخت و مستحکم هستید که بتوانید آن را هر جایی با خود به همراه داشته باشید آن گوشی گوشی بلک ویو 4900 است. این گوشی مانند یک تانک ساخته شده و دارای گواهی MIL-STD-810G و رتبه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. دارای باتری فوق اعلاده 5580 میلی آمپر ساعتی است. با وجود آنکه دارای حسگر اثر انگشت نیست، اما این گوشی ارزان ترین گوشی این فهرست به شمار می رود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

سامسونگ چندین سال است که فناوری نمایش تاشو خود را توسعه داده، اما به نظر می رسد این نسلی است که از لولا ها و شیشه های مقاوم تری نسبت به مدل های قدیمی بهره می برد. گوشی گلکسی زد فلیپ 3 زیبا، با دوام، دارای مشخصات پیشرفته و رتبه ip ضد آب است. این ویژگی از گوشی شما در برابر بارش ناگهانی یا باران خفیف محافظت می نماید، اما فکر نکنید که می توانید آن را با خود هنگام شنا به همراه داشته باشید.

وبلاگ شهبازی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برترین گوشی های ضدآب 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گوشی های ضدآب 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید