بازاریان استان بوشهر در کشور الگو بودند

به گزارش وبلاگ شهبازی، استاندار بوشهر گفت: اصناف و بازاریان این استان در موضوع مقابله با کرونا در سطح کشور الگو بودند.

بازاریان استان بوشهر در کشور الگو بودند

به گزارش از ، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با قدردانی از همراهی بازاریان و اصناف استان بوشهر برای مقابله با کرونا بیان نمود: اصناف استان بوشهر، بیشترین همکاری را برای مقابله با کرونا داشتند و از همکاری و همراهی ایشان نهایت قدردانی را دارم.

او ادامه داد: به اصناف استان بوشهر توصیه جدی برای رعایت پروتکل های بهداشتی دارم و بازگشایی اصناف کم ریسک به معنی رعایت نکردن اصول مختص شرایط وجود ویروس کرونا نیست.

استاندار بوشهر اضافه کرد: اصناف و بازاریان این استان در موضوع مقابله با کرونا در سطح کشور الگو بودند و زودتر از بسیاری شهر های کشور فعالیت خود را تعطیل کردند.

گراوند تاکید نمود: صدا و سیما، رسانه ها، سازمان های مردم نهاد و فعالان اجتماعی، نسبت به فرهنگ سازی برای رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا در شرایط فعلی اقدام نمایند.

اوبا تاکید به ادارات استان برای رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا گفت: ادارات کل فرودگاه، بنادر و حمل و نقل و راهداری در حوزه بار و مسافر رعایت سخت گیرانه پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازاریان استان بوشهر در کشور الگو بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریان استان بوشهر در کشور الگو بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید