اولترابوک سامسونگ گلکسی بوک اس با پردازنده موبایل کوالکام و 23 ساعت عمر باتری معرفی گردید

به گزارش وبلاگ شهبازی، چند روز پیش به تصاویر منتشر شده از لپ تاپ جدید سامسونگ اشاره کردیم و حدس زدیم در مراسم رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10، لپ تاپ Galaxy Book S هم معرفی گردد.

اولترابوک سامسونگ گلکسی بوک اس با پردازنده موبایل کوالکام و 23 ساعت عمر باتری معرفی گردید

گلکسی بوک اس یک اولترابوک با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8cz است. برای اولین بار است که یک لپ تاپ از این پردازنده استفاده می نماید و همان طور که خود سامسونگ در مراسم رونمایی این محصول اشاره نمود؛ یک لپ تاپ اما با ویژگی های یک اسمارت فون است.

اسنپدراگون 8cz یک پردازنده موبایل 8 هسته ای و 64 بیتی است با فناوری ساخت 7 نانومتری از شرکت کوالکام است. به این ترتیب، گلکسی بوک اس را باید یک لپ تاپ هیبریدی دانست که می تواند در نقش تبلت هم کار کند.

از صفحه نمایش 13 اینچی سود برده و روی آن ویندوز 10 اجرا می گردد. همانند اسمارت فون ها از ارتباطات LTE پشتیبانی می نماید و غول کره ای وعده نموده 23 ساعت عمر باتری داشته باشد. یعنی شما یک روز کامل را می توانید با این اولترابوک سر کنید و به اینترنت متصل باشید.

سامسونگ اطلاعات زیادی درباره گلکسی بوک اس نداده و آن را به آینده ای نزدیک موکول کرد ولی قیمت این لپ تاپ از 999 دلار شروع و از ماه سپتامبر وارد بازار می گردد.

این لپ تاپ بسیار سبک، نازک و دارای دو درگاه USB-C به همراه جک هدفون است. طراحی این لپ تاپ منحصربه فرد و بسیار مینیمالی است. سامسونگ می گوید کاربران این لپ تاپ می توانند از شارژر گلکسی نوت 10 برای شارژ باتری گلکسی نوت اس استفاده نمایند.

احتمالا، این محصول دو کاربره سامسونگ به یک دوربین تشخیص چهره 720pHD و 8 گیگابایت رم مجهز است. از اسلات کارت میکرو اس دی پشتیبانی می نماید و دارای سنسور اثر انگشت است.

منبع: یک پزشک

به "اولترابوک سامسونگ گلکسی بوک اس با پردازنده موبایل کوالکام و 23 ساعت عمر باتری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولترابوک سامسونگ گلکسی بوک اس با پردازنده موبایل کوالکام و 23 ساعت عمر باتری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید