آیفون 12 با یک غافلگیری عظیم همراه است

به گزارش وبلاگ شهبازی، تحلیلگر ارشد و چینی اپل معتقد است در تلفن همراه جدید شرکت اپل هیچ خبری از هدفون های سیمی نخواهد بود و آیفون 12 دارای ایرپادز بی سیم است؛ بنابراین شاهد تغییراتی قابل توجه خواهیم بود.

آیفون 12 با یک غافلگیری عظیم همراه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، چنین اقدامی درست قبل از شایعاتی انجام می گردد که می گفتند اپل در سال 2021 آیفون کاملاً بی سیم را منتشر می نماید. موضوعی که کو نیز در گزارش قبلی خود پیش بینی نموده بود.

ایرپادز از ابتدای سال 2016 برای اپل به یک نقطه اتکا تبدیل شده است و به دلیل کاهش فروش آیفون، به تقویت بخش پوشیدنی شرکت یاری نموده است. اپل جک هدفون را تقریباً چهار سال پیش در سپتامبر 2016 از آیفون حذف کرد و ممکن است سال جاری این اقدامات را با حذف ایرپادز سیمی از بسته بندی آیفون 12، یک قدم به سمت جلو ببرد.

کو همیشه با پیش بینی های خیره کننده خود مشهور بوده است. پیش از این نیز وی حدس های قابل توجهی داشته است که درست بوده اند. اگر به یادداشت کو اعتماد کنیم و حدس بزنیم که اپل ممکن است قصد داشته باشد اولین آیفون خود با ایرپادز بی سیم را منتشر کند، بنابراین تلفن مذکور به احتمال زیاد گرانترین تلفن اپل در سال 2021 خواهد بود.

ایرپادز از زمان نخستین معرفی خود در سال 2016 در بازار به بخشی مهمی از تولیدات اپل تبدیل شده است. با وجود این که فروش آیفون اپل در طول سال 2019 کاهش یافته است، بخش پوشیدنی اپل همچنان رو به رشد است. موفقیت هر دو محصول مهم پوشیدنی این شرکت یعنی اپل واچ و ایرپادز باعث شده اپل به سازنده برتر دستگاه های پوشیدنی در دنیا در سه ماهه چهارم سال 2019 تبدیل گردد.

غیر از حذف احتمالی ایرپادز سیمی از بسته بندی جدیدترین آیفون، انتظار می رود که آیفون 12 با پشتیبانی از 5G و صفحه نمایش OLED در بین همه مدل ها عرضه گردد. انتظار می رود آیفون سال جاری در چهار نوع ارائه گردد: دو مدل ارزان قیمت و دو نسخه رده بالا.

منبع: انتخاب

به "آیفون 12 با یک غافلگیری عظیم همراه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 با یک غافلگیری عظیم همراه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید