آجورلو: هیچ زمانی برای تغییر دیر نیست

به گزارش وبلاگ شهبازی، تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست مشترک مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و مسوولان فدراسیون فوتبال گفت هیچ زمانی برای این تغییر دیر نیست و باور دارم اگر بخواهیم تغییری ایجاد کنیم، با اتحاد و همدلی می توانیم. پیشنهاد من در خصوص تبلیغات محیطی به سود همه باشگاه ها است.

آجورلو: هیچ زمانی برای تغییر دیر نیست

به گزارش ایرنا، نشست مشترک مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صبح تا بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) در هتل آموزشگاه فوتبال برگزار گردید.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان نخستین مدیر باشگاهی که در این جلسه صحبت های خودش را بیان نمود، گفت: ما باشگاه ها هستیم که می توانیم شرایط را دگرگون کنیم. شرایط امروز شهرخودرو مناسب و در شان فوتبال ایران است؟ اینکه یک باشگاه نتواند سفر خودش را انجام بدهد و یک بازی لیگ برگزار نگردد شایسته ماست؟ حرف ما این است که هر باشگاه بتواند از ظرفیت و توان خودش برای عایدیزایی استفاده کند. اگر قرار است تغییری ایجاد گردد، هیچ زمانی برای این تغییر دیر نیست و از هرکجا جلوی یک زیان را بگیریم، کار درست و شایسته ای است.

آجورلو اضافه نمود: پیشنهاد کارگزار ما این است که به جز عایدیی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می توانند از محل تبلیغات محیطی برای خودشان داشته باشند، هر باشگاه هم به وسیله همین کارگزار می تواند در هر بازی خانگی مقابل استقلال و پرسپولیس دو میلیارد تومان دریافت کند. بعلاوه در سایر 13 بازی خانگی خودش، اگر خواست از تبلیغات محیطی مورد نظر خودش استفاده کند. در غیر این صورت آن تبلیغات هم به کارگزار واگذار گردد و در مجموع با واگذاری تمام 15 بازی خانگی خودش در طول یک فصل 8 میلیارد تومان دریافت کند. سوال من این است که مثلا پیکان فصل گذشته در مجموع چقدر از تبلیغات محیطی دریافت نموده است؟ 2/5 میلیارد تومان؟ خوب در این شرایط که بیش از سه برابر عایدی این تیم افزایش پیدا می نماید. پس این پیشنهاد به سود همه باشگاه ها است و عایدی همه تیم ها را افزایش می دهد.

مدیرعامل استقلال در خاتمه گفت: همین تیم شهر خودرو اگر از تبلیغات محیطی بتواند چنین عایدیی داشته باشد باز هم برای سفر خودش دچار مشکل می گردد؟ خود سازمان لیگ و فدراسیون که سال گذشته در مجموع 12 میلیارد تومان از این بخش عایدی داشتند، می توانند چه مقدار افزایش عایدیی را تجربه نمایند؟ چرا نباید چنین پیشنهادی که به سود همه باشگاه های فوتبال ایران و حتی فدراسیون و سازمان لیگ است را بپذیریم؟ من باور دارم که اگر بخواهیم تغییری ایجاد کنیم، با اتحاد و همدلی می توانیم این کار را بکنیم. اگر همه ما کنار هم و متحد باشیم، تردید نداشته باشید که می توانیم پیروز شویم و شرایط اقتصادی موجود در فوتبال کشور را دگرگون کنیم.

در ادامه این جلسه سایر مدیران عامل باشگاه های دیگر نیز نقطه نظرات خودشان را در مورد موضوع تبلیغات محیطی بیان نمودند و بعضی از باشگاه ها با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل استقلال افزایش عایدی تبلیغات محیطی را یکی از راه های برون رفت از بحران اقتصادی موجود در فوتبال کشور دانستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آجورلو: هیچ زمانی برای تغییر دیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آجورلو: هیچ زمانی برای تغییر دیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید