دوچرخه سواری

اعزام برون مرزی ورزشی ها در 9 ماه، سهم بالای فوتبال و کشتی

به گزارش خبرنگاران، اعزام ورزشکاران و تیم ها به میادین مختلف بین المللی تنها در صورتی مجاز خواهد بود که تاییدیه شورای برون مرزی وزارت ورزش را داشته باشد، کمااینکه حضور مسئولان و رؤسا در اجلاس های آسیایی و جهانی هم نیازمند این تاییدیه است.

27 خرداد 1401

دعوت چهار دوچرخه سوار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی

چهار دوچرخه سوارزن و مرد ازخراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

21 اردیبهشت 1401

دشت لار، اینجا پر از شقایق است

خوبی تهران این است که به مازندران و جاهای دیدنی اش چسبیده. آخر هفته ها می توانیم برنامه سفر یک روزه بچینیم و به دل طبیعت بزنیم. جایی مثل دشت لار که خیلی وسیع و تماشایی ست. باهم ببینیم دشت لار کجاست

13 اسفند 1400

عرضه مچ بند هوشمند ضدآب شیوآمی به قیمت 25 دلار

به گزارش خبرنگاران به نقل از نکست وب، عرضه مچ بندهای ورزشی که به حفظ تناسب اندام و سلامت افراد یاری می نمایند، پدیده تازه ای نیست، اما عرضه چنین محصولی به قیمت تنها 25 دلار تا به حال سابقه نداشته است.

12 مرداد 1398

فرامرزیان: در کلنگ زنی بعضی اماکن ورزشی انتزاعی فکر شده است، در 40 سال قبل مولفه هایی برای سلامتی مردم نداشتیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: در گذشته سبک زندگی مردم، داشتن فضاهای مورد احتیاج ورزشی نبود، اما حالا شرایط فرق نموده است و سعی می کنیم با افزایش سرانه ورزشی، در راستا سلامتی قدم برداریم.

14 خرداد 1398

همه چیز درباره کلمبیا، یک برند برای سفر به قلب طبیعت

برند کلمبیا (Columbia)، حدود 80 سال پیش در پرتلند به دنیا آمد، برندی که از همان روز اول تا کنون، ایجاد یک تجربه لذت بخش از طبیعت گردی را به عنوان هدف اصلی خود قرار داده و امروز نامی آشنا برای کسانی است که در کنار علاقه به طبیعت و ورزش های خارج از باشگاه، به کیفیت...

31 اردیبهشت 1398