پایتخت 7 و 8 ساخته می گردد؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، سیروس مقدم کارگردان با سابقه تلویزیون و سریال پایتخت درباره پایتخت6 گفت: ما اواخر بهمن ماه سال گذشته در شیرگاه مازندران مشغول تصویربرداری فصل ششم پایتخت بودیم که کم کم ویروس کرونا نشانه های خود را بروز داد. نیمه های اسفند شیوع کرونا بیشتر شد و وزارت بهداشت نسبت به شیوع کرونا اخطار دادند. ما تا 25 اسفند همه کوشش خودمان را انجام دادیم تا دو قسمت پایانی را بسازیم، اما واقعا شرایط به گونه ای بود که نمی شد ادامه داد.

پایتخت 7 و 8 ساخته می گردد؟

مقدم مطرح کرد: خانواده عوامل نگران آن ها بودند چراکه خیلی ویروس ناشناخته ای بود وما فکرمی کردیم یک ماه می گذرد و بعد از عید شرایط خوب می گردد و ادامه پایتخت6 را می سازیم. حتی کسی سرکار جدید نرفت و خرداد ماه که می خواستیم کار را ادامه بدهیم متاسفانه شرایط خوب نبود و کاری نکردیم.

مقدم مطرح کرد: پایتخت یکی از سرگرمی های ایرانی های خارج از کشور است و در بین دوستان شنیدم که پیگیر سریال پایتخت هستند.واقعیت این است که پایتخت را به همین راحتی مردم می بینند؛ دوستان و دشمنان قضاوت می نمایند حتی حرف های دشمنان شبیه حرف های دوستان می گردد و حتی برعکس آن هم اتفاق می افتد.

مقدم مطرح کرد:ساخت سریال های دنباله دار خیلی سخت است، جمع کردن یک تیم، تکراری نبودن فیلم نامه بسیار مهم است. ما همواره به دنبال قصه های جدید هستیم و این برند با تدبیر مدیران و کوشش تیم سازنده و درک بالای مردم قوام پیدا نموده است، اگر این سه رکن همچنان کنار هم بمانند پایتخت های 7،8،9 و.. هم ساخته می گردد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: تجارت نیوز

به "پایتخت 7 و 8 ساخته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت 7 و 8 ساخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید