نمره ضعیف کالچو مرکاتو به استراماچونی پس از شکست استقلال در دربی 90

به گزارش وبلاگ شهبازی، سایت معروف ایتالیایی، نمره ضعیفی به عملکرد آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال بابت شکست تیمش در دربی تهران داد.

نمره ضعیف کالچو مرکاتو به استراماچونی پس از شکست استقلال در دربی 90

به گزارش وبلاگ شهبازی، سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو به روال عادی هر هفته خود، بهترین و بدترین های نمایندگان فوتبال ایتالیا اعم از بازیکنان و سرمربیان شاغل در خارج از این کشور را معرفی کرد که در این بین نام آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال هم در جمع بدترین های هفته دیده می گردد. کالچو مرکاتو با اشاره به شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی تهران در هفته چهارم لیگ برتر ایران، به استراماچونی 43 ساله نمره 5 را که نمره ضعیفی به شمار می رود، داده است.

فابیو کاناوارو، سرمربی گوانجو اورگراند چین و فدریکو ماکدا، مهاجم 28 ساله تیم پاناتینایکوس یونان هم این هفته به مانند سرمربی استقلال نمره 5 از این سایت گرفتند و نام شان در جمع بدترین لژیونرها و سرمربیان شاغل در خارج از ایتالیا نهاده شد.

برترین های هفته هم سباستین جووینکو، مهاجم الهلال عربستان با کسب نمره 7، آنخلو اوگبانا، مدافع وستهام با کسب نمره 6.5 و مارکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن با کسب نمره 6 بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نمره ضعیف کالچو مرکاتو به استراماچونی پس از شکست استقلال در دربی 90" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره ضعیف کالچو مرکاتو به استراماچونی پس از شکست استقلال در دربی 90"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید