نتیجه بازی شاهین و شهرخودرو تغییر نمی کند

به گزارش وبلاگ شهبازی و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، واحد جابجایی سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر استفاده دو بازیکن غیرمجاز از سوی شهرخودرو مشهد در هفته هفدهم لیگ برتر اعلام نمود:

نتیجه بازی شاهین و شهرخودرو تغییر نمی کند

بازیکنان نیم فصل اول باشگاه نساجی مازندران به نام های میلاد سرلک، حسن جعفری، رضا علیاری ونوید عاشوری قبل از انجام بازی های معوقه و بعد از آغاز جابجایی قراردادشان را با باشگاه نساجی به طور یکطرفه فسخ کردند و با توجه به عدم برگزاری بازی های معوقه باشگاه نساجی شکایت رسمی کرد و کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال به دلیل عدم انجام مسابقات معوقه، آن فسخ قراردادها را تایید نکرد.

در مرحله دوم از 4 بازیکن نساجی فقط آقای نوید عاشوری به باشگاه قبلی بازگشت و سه بازیکن دیگر بعد از انجام بازی های معوقه مجددا به صورت قانونی اقدام به انجام فسخ یک طرفه قرارداد کردند. این فسخ مجدد که در 8 دی 1398 انجام گرفته موضوعی است که شاهین شهرداری بوشهر به دلیل عدم اطلاع اشاره ای به آن نداشته است و باشگاه نساجی مازندران نیز بعد از انجام فسخ یکطرفه مجدد این بازیکنان اقدامی در مورد شکایت کتبی و رسمی انجام نداد.

لازم به شرح است کمیته جابجایی سازمان لیگ طبق تبصره ماده 15 آئین نامه که به صراحت اعلام می دارد جابجایی سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت موضوع ، فسخ قرارداد را ثبت می کند و مسئولیت آن متوجه شخص متقاضی ثبت است.

عدم ورود به ماهیت موضوع و صرفا ثبت فسخ های یکطرفه طبق دلیل موجه (شرط داشتن بندهای قرارداد اقتصادی) از وظایف کمیته جابجایی سازمان لیگ است که این بازیکنان با فسخ های یکطرفه قانونی به باشگاه های شهر خودرو و گل گهرسیرجان پیوستند.

در ضمن یادآوری می گردد درخصوص فسخ های یکطرفه قرارداد مهدی ترکمان و جهت عقد قرارداد با باشگاه سپاهان، امیر ارسلان مطهری جهت عقد قرارداد با باشگاه استقلال تهران و محمد صادق بارانی جهت عقد قرارداد با باشگاه سایپای تهران(قبل از ارایه مدارک توسط این باشگاه ها)، باشگاه های مبدا از این بازیکنان شکایت رسمی خود در جابجایی سازمان لیگ و کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال انجام داده اند و پرونده های حقوقی نیز برای آنها تشکیل شده است که در روزهای آینده نیز، از سوی کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال در مورد این بازیکنان تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتیجه بازی شاهین و شهرخودرو تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه بازی شاهین و شهرخودرو تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید