مکان های زیبا و حیرت انگیز در دنیا ، بخش دوم

به گزارش وبلاگ شهبازی، واقعا چای چیه ؟! به نظر من و البته خیلی ها چای محبوب ترین نوشیدنی برای آغاز یک صبح زیباست. اگه شما هم هوادار این نوشیدنی هستین خوبه که بدونین برترین نوع چای تو شهر هانگزو در کشور چین کشت میشه. استفاده از چای در کشور چین بیشتر برای مقاصد پزشکی و پذیرایی از مهمانهاست و مرغوبترین نوع چای در مزارع اژدها در شهر هانگزو کشت میشه. تو این منطقه هکتار از زمین ها در حوزه های غرب دریاچه شهر، زیر کشت چای میره و پس از برداشت به سرتاسر دنیا صادر میشه. مزارع چای چشم نواز و دیدنی هستن و نوشیدن چای کنار همین مزارع می تونه حس فوق العاده ای رو بهتون القا می کنه. درادامه با لیستی از مکان های حیرت انگیز در دنیا و مکان های زیبا در دنیا آشنا خواهید شد

مکان های زیبا و حیرت انگیز در دنیا ، بخش دوم

مکان های حیرت انگیز در دنیا : کوهستان تیانزی Tianzi Mountains, China

یعنی پسر آسمان و لقب سنتی امپراتور چینه. این کوهستان با شکل های عجیب و منحصر به فردش چشم انداز رویایی بوجود آورده که نظیرش رو هیچ جای دیگه کره زمین نمی تونین پیدا کنین.

این کوهستان زیبا تو بخش شمال غربی منطقه خوش چشم انداز ولینگ یانگ دراستان هونان چین، مشرف به دره سوکی واقع شده.

تیغه های بلند سنگی که در دل مه کوهستانی منظره های دلفریب و عجیب رو به وجود آوردن یادآور افسانه های خدایان در آیین های چین هستن. آبشارها و غارهای زیبا و عجیب بر مجذوب کنندهیتهای کوهستان تیانزی اضافه و این منطقه رو به یکی از 10 منطقه برتر توریستی کشور چین تبدیل نموده. منظره ها این کوهستان هر چهار فصل سال دیدنی هستن مخصوصا بعد از بارندگی.

مکان های حیرت انگیز در دنیا : گلهای شیبازاکورا Shibazakura Flowers, Takinoue Park

این پارک در سال 1956 تنها با یک جعبه پر از دونه های شیبازاکورا تاسیس شد و هر سال به تعدادش افزوده شد تا اینکه این صحنه مجذوب کننده و شگفت انگیز بوجود اومد.

مکان های زیبا در دنیا : آنتلوپ کانیون Antelope Canyon, USA

آنتلوپ کنیونپارک طبیعی در استان آریزونای امریکاست. این پارک پر از صخره های دیدنی و هیجان انگیزه که به وسیله آب و هوا در طول سالیان بگونه ای عجیب و غریب فرسایش پیدا کردن و تو ساعاتی از روز خالق منظره های با نورپردازی های نایاب می شن.

کانیون از معروف ترین دیدنی های دنیا شناخته شده و هر ساله دنیاگردا و عکاس های زیادی رو به سمت خود جذب می کنه.

مکان های زیبا در دنیا : دریاچه هیلیرLake Hillier, Australia

این دریاچه صورتی رنگ یکی از شگفتی های طبیعی استرالیاست و به جرات یکی از برترین شاهکارهای آفرینشه. این دریاچه زیبا با حدود متر طول با عمق کم، به وسیله یک ساحل از شن و ماسه و زمین های جنگلی متراکم و درختان اوکالیپتوس احاطه شده. یک نوار باریک از تپه های شنی پوشیده از پوشش گیاهی، این دریاچه رو از اقیانوس جنوبی به سمت شمال جدا می کنه. رنگ دریاچه هیلیر کاملا صورتی یکنواخته و زیبایی چشم گیری داره.

دریاچه رتباLake Retba, Senegal

دریاچه رتبا در سنگال، یکی از جاذبه های توریستی درغرب آفریقاست که فوق العاده حیرت انگیز و مسحور کننده است. این دریاچه به خاطر رنگ صورتی جالب و منحصر به فردش مورد توجه توریستا قرار گرفته. به گفته یکی از محققان، زمانی که از داخل هلی کوپتر به این دریاچه نگاه می کردیم، انگارکه قایق ها روی مخلوطی از شیر و توت فرنگی شنا می کردن.

مزارع اسطوخودوس Lavender Fields, UK and France

مزرعه های پهناور اسطوخودوس در کشور های بریتانیا و فرانسه زبان زد دنیاست! به جز زیبایی بی نظیر، خواص گوناگون این گیاه خوش بر و رو توجه زیادی رو به خود معطوف نموده!

منطقه Mont-Ventoux واقع در فرانسه چشم اندازی فوق العاده دیدنی از اسطوخودوس به نمایش میزاره.

مزرعه های فرانسه به معنای واقعی بزرگ هستن. شکوفه های تازه متولد شده روی شاخه ها! ردیف های منظم گل در کنار تابش بی دریغ نور خورشید! تا چشم کار میکنه همه رنگ ها بنفشن. مزارع حیرت انگیز و خیره کننده.

مزارع گل کلزا Canola Flower Fields, China

اگه تو فصل بهار به دهکده لوپینگ در کشور چین سفر کنین، با چشم انداز ای فوق العاده دیدنی، زیبا و رویایی روبرو می شین.

چشم انداز ای پوشیده از گل های کانولا که باعث شده این منطقه به یکی از جاذبه های عکاسان تبدیل بشه. واقعا حیرت انگیز و توصیف نشدنیه.

کوه رورایما Mount Roraima,Venezuela/Brazil/Guyana

کوه رورایما در ونزوئلا یکی از منطقه ها دیدنی و حیرت انگیز در دنیاه که یکی از مجذوب کنندهیت های این کوه شکل ظاهریشه که به یه میز شباهت داره. طول این کوه 400 متر از چهار طرفه و تنها راه بالا رفتن از این کوه وجود شیبی طبیعی به شکل پله است. آسمان بر بلندای این کوه هر روز می باره و موجب می شه، از همه اطراف کوه، آبشارهایی روان بشه که این آبشارها از بلندترین آبشارهای دنیا به شمار میان. فوق العاده زیبا و دیدنی هستن و صحنه هایی که می بینین هیچ وقت از ذهنتون پاک نمی شه.

کوه های رنگی Zhangye Danxia Landform, China

در گانسو کوه های حیرت انگیزی وجود دارن که ویژگی این کوه ها باعث شده تا سالانه هزاران توریست به این منطقه سفر کنن و از نزدیک این زیبایی رو ببینن. این کوه ها دارای ترکیب و رنگ بندی کم نظیری هستن و شما می تونین انواع رنگ هارو تو خاک این کوه ها ببینین. رنگ هایی مثل قرمز، آبی، سبز، قهوه ای، طلایی، سفید و حتی سیاه که میشه گفت جز برترین و مهم ترین دیدنی های چین هستن.

منبع: همگردی

به "مکان های زیبا و حیرت انگیز در دنیا ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های زیبا و حیرت انگیز در دنیا ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید