فتحی به بازیکنان استقلال: امروز حواله ها تحویل داده می گردد، مجیدی اسطوره استقلال است و مثل شفر هم مربی نداشتیم

به گزارش وبلاگ شهبازی، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در جمع بازیکنان به صحبت پرداخت و اظهار داشت که مسائل مالی حل شده است.

فتحی به بازیکنان استقلال: امروز حواله ها تحویل داده می گردد، مجیدی اسطوره استقلال است و مثل شفر هم مربی نداشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ شهبازی، پیش از آغاز تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال که در زمین شماره دوی آزادی برگزار می گردد، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

سرپرست باشگاه استقلال به بازیکنان گفت: سال نو میلادی و تولد دوستان را تبریک می گویم. مسائل شما را می دانم و درک می کنم. از روز شنبه پس از بازی پدیده دنبال برطرف مسائل بودیم و روز گذشته بحث مالی ما حل شد و از امروز حواله ها صادر می گردد. همچنان پیگیر کارها هستیم تا شما تنها به تمرین فکر کنید و روحیه بالایی داشته باشید. به همه خسته نباشید می گویم و از صبوری شما تشکر می کنم. از مهدی رحمتی که در این مدت کنار من بود، تشکر می کنم که همه جا کنار من بود و کوشش کرد تا مسائل حل گردد.

وی اضافه کرد: نظر شفر اضافه شدن دو نفر به کادرفنی بود. مارتین فورکل به زودی به جمع ما اضافه می گردد. او تجربه خوب و مدرک بالای مربیگری از یوفا دارد و می تواند یاری تیم باشد و در زمینه تیم های پایه نیز به ما یاری می نماید. فرهاد مجیدی سرمایه، اسطوره و ذخیره باشگاه است و او با پیشنهاد شفر او به تیم ما اضافه شد تا بتوانیم از توانایی فنی او استفاده کنیم. ایشان مدارج بالای مربیگری را طی نموده و اکنون در کنار شفر، یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ایران است. شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است و کسی مانند او نداشتیم. کمپ به زودی آماده می گردد و جمعه یا شنبه به اردو می رویم. در حال مذاکره هستیم تا بازیکنان مورد نظر کادرفنی به کمپ ما اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فتحی به بازیکنان استقلال: امروز حواله ها تحویل داده می گردد، مجیدی اسطوره استقلال است و مثل شفر هم مربی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی به بازیکنان استقلال: امروز حواله ها تحویل داده می گردد، مجیدی اسطوره استقلال است و مثل شفر هم مربی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید