علیزاده: ربیعی حق دارد زمین باکیفیت بخواهد

به گزارش وبلاگ شهبازی، معاون باشگاه مس رفسنجان به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بابت انتقاد از امکانات مس حق داد.

علیزاده: ربیعی حق دارد زمین باکیفیت بخواهد

علی علیزاده درباره محل برگزاری ملاقات مس رفسنجان - سپاهان اصفهان، به خبرنگار ورزشی وبلاگ شهبازی گفت: هوای سرچشمه کاملاً آفتابی و مطلوب است. تمام کوشش خود را می کنیم که بازی با سپاهان در استادیوم شهید زینلی برگزار گردد و اگر اتفاقی رخ ندهد، این مسابقه در سرچشمه انجام خواهد شد. با این حال شرایط این شهر را تا دو روز قبل از بازی رصد می کنیم.

وی در خصوص نقدها شدید محمد ربیعی از زیرساخت های باشگاه مس و شهر رفسنجان اعلام کرد: هر مربی دوست دارد ابتدایی ترین مسائل از جمله زمین، توپ و البسه را داشته باشد تا کارش را انجام دهد. ربیعی حق دارد که زمین باکیفیت می خواهد. مس رفسنجان هم روی زمین بازی می نماید و ربیعی می خواهد چمن استادیوم صاف باشد. کوشش می کنیم زمین خوبی مهیا کنیم تا تفکرات کادر فنی از زمین مسابقه خارج نگردد.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان راجع به قرار گرفتن نارنجی پوشان در جمع پنج تیم برتر نیم فصل اول و هشت تیم پایانی جام حذفی گفت: مزد کوشش خود را می گیریم، اما نیم فصل دوم دشوارتر است و راه زیادی پیش رو داریم. در دور یک چهارم نهایی جام حذفی تیم های گردن کلفتی حضور دارند و ما کوشش می کنیم به مراحل پایانی برسیم.

علیزاده درباره فعالیت باشگاه مس رفسنجان در نیم فصل توضیح داد: ربیعی اسامی چند بازیکن را به ما اعلام نموده که با باشگاه ها و مدیران برنامه های آنها صحبت کنیم. تمرینات مس در طول نیم فصل در تهران دنبال می گردد و احتمالاً یک یا دو ملاقات محبت آمیز در مشهد، تهران، اصفهان یا جزیره کیش خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیزاده: ربیعی حق دارد زمین باکیفیت بخواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: ربیعی حق دارد زمین باکیفیت بخواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید