شهرداری تبریز افراد بی خانمان را در گرمخانه اسکان می دهد

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از رصد و معرفی افراد کارتن خواب و بی خانمان در سطح معابر و پارک ها به گرمخانه های شهرداری اطلاع داد.

شهرداری تبریز افراد بی خانمان را در گرمخانه اسکان می دهد

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و شروع فصل زمستان و حضور افراد کارتن خواب در سطح بعضی معابر و پارک ها، نیروهای خدمات شهری منطقه ها دهگانه این افراد را جهت اسکان به گرمخانه ها معرفی می نمایند.

وی با اشاره به تماس های شهروندان با سامانه 137 و تقاضا از شهرداری در مورد افراد کارتن خواب، اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری مستقر در اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و معاونت های خدمات شهری منطقه ها دهگانه علاوه بر توجه به گزارش ها و تماس های مردمی با سامانه 137 در مورد افراد کارتن خواب، بر اساس برنامه کاری خود با شناسایی افراد بی خانمان و کارتن خواب نسبت به انتقال آنان به گرمخانه های موجود اقدام می نمایند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: با توجه به برودت هوا، لازم است معاونت های خدمات شهری در منطقه ها دهگانه شهرداری تبریز در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی خانمان، این افراد را جهت اسکان به دو مرکز مورد اشاره تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهرداری تبریز افراد بی خانمان را در گرمخانه اسکان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تبریز افراد بی خانمان را در گرمخانه اسکان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید