رفیق رضاییان، نزدیکی های استقلال

به گزارش وبلاگ شهبازی، کانسین که مورد توجه استقلال قرار گرفته در مقدماتی لیگ اروپا نیز برای اوستنده بازی کرده و نکته جالب درباره این هافبک برزیلی، هم تیمی بودن او با رامین رضاییان در تیم بلژیکی است.

رفیق رضاییان، نزدیکی های استقلال

هافبک اوستنده در لیست استراماچونی

استقلال برای جانشینی آیاندا پاتوسی دست روی چند بازیکن ایتالیایی و برزیلی گذاشته که یکی از آن ها فرناندو کانسین است. هافبک طراح و 27 ساله باشگاه اوستنده در بلژیک که فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود. فرناندو کانسین بعد از درخشش در رده های پایه فوتبال برزیل، فصل 2011-2010 راهی بلژیک شد و پیراهن اندرلخت را پوشید. او 3 فصل در اندرلخت بازی کرد و سپس از سال 2013 به اوستنده رفت تا در این تیم متوسط بلژیکی بازی کند.

فرناندو کانسین از فصل 2014-2013 عضو اوستنده است و تاکنون حدود 200 بازی برای این تیم انجام داده و گل هایی نیز به ثمر رسانده. کانسین که چند بار نیز برای تیم های نوجوانان و جوانان برزیل به میدان رفته تا سال 2020 با اوستنده قرارداد دارد اما طی روزهای اخیر مورد توجه استقلال قرار گرفته و بعید نیست به تهران بیاید و جای آیاندا پاتوسی را بگیرد.

فرناندو کانسین در مقدماتی لیگ اروپا نیز برای اوستنده بازی کرده و نکته جالب درباره این هافبک برزیلی، هم تیمی بودن او با رامین رضاییان در تیم بلژیکی است. این دو فصل 2018-2017 را کنار هم و در ترکیب اوستنده سپری کردند. رضاییان بارها پیشنهاد استقلال را رد کرد اما حالا کانسین مذاکراتی با مدیران این باشگاه انجام داده و بعید نیست برخلاف دوست ایرانی اش، پیراهن آبی بپوشد و در لیگ نوزدهم عضو استقلال باشد.

10

منبع: ایران ورزشی

به "رفیق رضاییان، نزدیکی های استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیق رضاییان، نزدیکی های استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید