دکوراسیون داخلی مدرن با نصب پرده مشکی

به گزارش وبلاگ شهبازی، رنگ مشکی از جمله رنگ هایی ست که در بحث دکوراسیون داخلی هواداران زیادی را به خود جلب نمیکند اما از نظر زیباشناسی دکوراسیونی بی نظیر و خاص ایجاد میکند. از نظر روانشناسی این رنگ نماد قدرت است و استفاده از آن در دکوراسیون منزل فضایی شیک, قدرتمند و مدرن ایجاد میکند. استفاده از این رنگ در طراحی داخلی به راحتی استفاده از سایر رنگ ها نیست. بنابراین باید بدانید چگونه رنگ مشکی را با سایر رنگ ها ترکیب کنید. این نکته بسیار حائز اهمیت است زیرا هیچ کس علاقه ای به زندگی در یک اتاق تیره و تاریک را ندارد. آنچه که در کنار رنگ مشکی به کار میرود نقش موثری در جلوه فضا ایفا میکند, بنابراین رعایت هارمونی امری مهم و ضروری در طراحی داخلی به رنگ مشکی در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون داخلی مدرن با نصب پرده مشکی

در دکوراسیون داخلی میتوان اجزای متفاوتی را به رنگ مشکی انتخاب نمود. پرده یکی از مهمترین و چشم گیرترین جزء دکوراسیون محسوب میشود که تاثیری عمیق بر فضای منزل میگذارد. پرده در رنگ ها و مدل های متفاوتی بر اساس نوع دکوراسیون داخلی طراحی و نصب میشود. در این نوشته قصد داریم استفاده از پرده سیاه رنگ را در انواع دکوراسیون داخلی به شما معرفی کنیم و ایده های استفاده از رنگ سیاه در طراحی داخلی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

تمام افراد خواستار خانه ای روشن با حضور نور طبیعی نیستند. در بین ما افرادی هستند که خواستار نمای شیک و مدرن یک اتاق تاریک با رنگ های خنثی و نوری ملایم میباشند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید استفاده از پرده و لوستر در طراحی دکوراسیون این اتاق فضایی دنج و دوست داشتنی ایجاد نموده است.

هر چه میزان استفاده از رنگ خنثی در دکوراسیون اتاق بیشتر باشد, نمای پرده های مشکی جذاب تر و زیباتر خواهد بود. پرده مشکی از نظر بصری نوعی کنتراست در فضاهای خنثی ایجاد میکند و یک نقطه کانونی جذاب در معرض نمایش میگذارد که مکمل سایر رنگ ها از جمله خاکستری تیره در فضای اتاق است. در طراحی دکوراسیون اتاق به رنگ سیاه و سفید به راحتی میتوان رنگ سیاه را برای پرده انتخاب نمود.

اتاق نشیمن هایی که سقف بلندی دارند, اتاق خواب های لوکس و حتی اتاق های نهارخوری رسمی برای استفاده از پرده های مشکی ایده آل میباشند. پرده های بلند مشکی را میتوان برای ایجاد فضایی منحصر بفرد و شیک به کار برده و از زیبایی بی نظیر آنها در دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

پرده مشکی رنگ با ترکیب رنگ های کرمی و قهوه ای همخوانی بی نظیری دارد. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید اکثر اجزای این اتاق به رنگ کرم قهوه ایست و نصب لوستر و پرده مشکی در این فضا دکوراسیونی بی نظیر ایجاد نموده است.

نصب پرده سیاه رنگ در اتاقی که دکوراسیون آن با رنگ سفید طراحی شده کنتراستی زیبا و دوست داشتنی در فضا ایجاد میکند. به تصویر زیر نگاه کنید. فضای خلوت و دلگشای اتاق خواب با پرده های سیاه خصوصی تر و دنج تر شده است.

استفاده از پرده های سیاه و سفید در کنار هم ایده ای مناسب برای انتخاب پرده اتاق خواب است. در اتاق خوابی که رنگ غالب آن رنگ سیاه است استفاده از رنگ سفید نمایی زیبا ایجاد میکند.

نصب پرده حریر مشکی در اتاقی که در طراحی دکوراسیون آن از رنگ گرم قرمز استفاده شده زیبایی منحصر به فردی به نمای اتاق میبخشد. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید در رنگ آمیزی مبلمان, جایگاه ها و فرش از رنگ قرمز استفاده شده است.

منبع: ساختمانچی

به "دکوراسیون داخلی مدرن با نصب پرده مشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی مدرن با نصب پرده مشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید