دعوت فوتسالیست کرمانی به اردوی تیم ملی

به گزارش وبلاگ شهبازی، حمزه کدخدایی بازیکن کرمانی به اولین اردوی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در سال جدید دعوت شد.

دعوت فوتسالیست کرمانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگار از ، تیم ملی فوتسال کشورمان که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت چهار ماه امکان برگزاری اردوی تدارکاتی را نداشت، با صدور مجوز های لازم برای برگزاری تمرینات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی کمیته فوتسال و کمیته پزشکی فدراسیون به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز ملی فوتبال، اردوی خود را از روز سه شنبه سوم تا ششم تیر ادامه شروع می نماید.

کادرفنی تیم ملی فوتسال برای این اردو از شانزده بازیکن دعوت نموده است که در این بین نام حمزه کدخدایی، بازیکن کرمانی نیز به چشم می خورد.

اسامی این بازیکنان به توضیح زیر است:

مسعود محمدی، سجاد بابایی، فرهاد ابراهیمی، بهزاد عظیمی، محمد نجف زنگی، علیرضا رفیعی، مهدی کریمی، علیرضا جوان، علی عابدین، طا ها نعمتیان، علی ابراهیمی، حمیدرضا ره انجام، امین نصراله زاده، احمد اسماعیل پور، میلاد قنبرزاده و حمزه کدخدایی.

این اردو با تصمیم کادرفنی بدون حضور ملی پوشان دو تیم حاضر در فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال، تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان برگزار خواهد شد.

حمزه کدخدایی در حال حاضر در تیم مقاومت فوتسال البرز توپ می زند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دعوت فوتسالیست کرمانی به اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت فوتسالیست کرمانی به اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید