جابجایی یک میلیون و 800 هزار تن کالا در استان اردبیل

به گزارش وبلاگ شهبازی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و 800 هزار تن کالا در 5 ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده است.

جابجایی یک میلیون و 800 هزار تن کالا در استان اردبیل

کلیم اله وثوقی با بیان اینکه شرایط حمل ونقل کالا در استان اردبیل کاملا عادی و رو به رشد است گفت:در جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 1 میلیون و 700 هزار تن بود حدود 5 درصد افزایش را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده از صدور 132 هزار برگ بارنامه در استان اردبیل خبرداد و گفت: در صدور بارنامه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 129 هزار برگ بارنامه بود افزایش 2درصدی داریم.

وثوقی با اشاره به اینکه شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار به ترتیب بیشترین اندازه جابجایی کالا را در 5 ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند گفت: عمده کالا های حمل شده شامل سیمان فله ای و کیسه ای، هندوانه، گندم، آب معدنی، گازوئیل، مصالح ساختمانی و انواع بنزین است.

او فعالیت 90 شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: بیش از 12 هزار راننده در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 13 هزار و 550 دستگاه ناوگان و 2 پایانه کالا در استان اردبیل خبرداد و گفت: رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت ها را به سامانه 141 اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع و قت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی گردد.

وبلاگ شهبازی اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جابجایی یک میلیون و 800 هزار تن کالا در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی یک میلیون و 800 هزار تن کالا در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید