بروز نشانه های جهش ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ شهبازی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی 24 ساعت گذشته 19 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند، که این آمار نشان دهنده جهش مبتلایان به کرونا است.

بروز نشانه های جهش ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ شهبازی به نقل از فارس، کامبیز مهدی زاده ظهر امروز هفتم اردیبهشت در گفت وگو با وبلاگ شهبازی، گفت: طی 24 ساعت گذشته 121 نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در خراسان جنوبی اجرا شده که از این تعداد 19 نمونه مثبت بوده است.

وی به تشریح مبتلایان شناسایی شده طی 24 ساعت گذشته پرداخت و بیان داشت: از 19 مورد جدید، 16 مورد مربوط به بیرجند، یک مورد مربوط به درمیان، یک مورد فردوس و یک مورد سرایان است.

معاون بهداشتی دانشگه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی با شناسایی 19 مورد جدید در 24 ساعت گذشته به 514 نفر رسید.

مهدی زاده با اشاره به آمار مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان ها، مطرح کرد: طبس 143 مورد، بیرجند 165 مورد، قاین 62 مورد، زیرکوه 38 مورد، فردوس 25 مورد، سرایان 32 مورد، بشرویه 19 مورد، درمیان 15 مورد، سربیشه هفت مورد، نهبندان چهار مورد و خوسف نیز چهار مورد ابتلا به کرونا داشته است.

وی با اعلام این که از مجموع مبتلایان به کرونا در استان تعداد 447 بیمار از بیمارستان ها ترخیص شدند و 25 نفر در بیمارستان ها بستری هستند، مطرح کرد: همچنین آمار متوفیان ناشی از کرونا در استان 42 نفر هستند.

مهدی زاده در خاتمه گفت: از روز اول تا به امروز دو هزار و 454 آزمایش مشکوک به کرونا در استان اجرا شده که از این تعداد یک هزار و 940 نفر تست شان منفی و 514 نفر جواب تست شان مثبت اعلام شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بروز نشانه های جهش ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز نشانه های جهش ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید