برقعی: تیم منتخب غرب آسیا عملکرد قابل قبولی در سطح 2 آسیا داشت

به گزارش وبلاگ شهبازی، مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و میانه گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر 14 سال آسیا در شرایطی در ویتنام برگزار گشت که تیم منتخب غرب آسیا نتایج قابل قبولی در این رقابت ها کسب کرد.

برقعی: تیم منتخب غرب آسیا عملکرد قابل قبولی در سطح 2 آسیا داشت

امیر برقعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ شهبازی گفت:برای پنجمین سال پیاپی در این رقابت ها حضور داشتیم و تیم غرب آسیا با شش بازیکن به این مسابقات اعزام شد. براساس ساختار مسابقات توسعه فدراسیون جهانی در آسیا ، مسابقات زیر 13 سال غرب آسیا که از نظر سطح دسته 3 محسوب می شود همه ساله در خاتمه سال میلادی برگزار و بازیکنان برتر این رقابت ها توسط فدراسیون جهانی انتخاب و در قالب یک تیم منتخب منطقه در رقابت های دسته 2 که اوایل سال بعدی میلادی برگزار می شود اعزام می شوند.

وی افزود: برای تیم امسال از فدی بیدان و ماریا بریدی (لبنان)، تیم الزمه (سوریه) ، مشکات الزهرا صفی ، یونس طلاور و آریو جوادی (ایران) به عنوان بازیکن و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران بعنوان مربیان تیم دعوت بعمل آوردیم.

سرمربی تیم های ITF ادامه داد: در هفته اول این رقابت ها بازیکن سوری تیم ما قهرمان بخش پسران شد و نماینده لبنانی ما سوم شد. در بخش دختران نیز مشکات صفی و ماریا بریدی بازیکنان ایرانی و لبنانی تیم ما به ترتیب اول و دوم شدند.در هفته دوم نیز تیم الزمه مقام دوم و یونس طلاور مقام پنجم را کسب کردند و در بخش دختران نیز نتایج هفته نخست تکرار شد.

برقعی یادآورشد: طی 5 سال اخیر تیم غرب آسیا روند رو به رشدی را طی کرده و جایگاه خود را در گروه 2 تثبیت کرده است و حالا می بایست به تدریج به کسب جایگاه در گروه یک در سال های آینده فکر کنیم. در سال 2014 تیم ما تنها یک بازیکن خوب در ترکیب داشت اما به مرور و در سال های بعد سطوح بازیکنان نوجوان منطقه که به عضویت تیم درخواهند آمد به هم نزدیک تر شد و در دوسال اخیر تیم یک دست تری داریم.

وی تاکید کرد: لازم می دانم از مربیان تیم، بیدان از لبنان و شیخ صراف از ایران و همچنین مربیان شخصی این بازیکنان بخاطر زحماتشان تشکر کنم.

مدیرتوسعه تنیس غرب آسیا و میانه با اشاره به برنامه های آینده گفت: براساس نتایج کسب شده در مسابقات دسته 2 نوجوانان، تیم ITF جهت حضور در مسابقات دسته یک نوجوانان آسیا که در ماه می میلادی به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد را انتخاب خواهیم کرد. مسابقات دسته یک بالاترین سطح تنیس نوجوانان در قاره آسیا می باشد و محک و ملاک اصلی مقایسه بازیکنان منتخب دسته 2با برترین بازیکنان نوجوان آسیا می باشد.

منبع: تسنیم

به "برقعی: تیم منتخب غرب آسیا عملکرد قابل قبولی در سطح 2 آسیا داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقعی: تیم منتخب غرب آسیا عملکرد قابل قبولی در سطح 2 آسیا داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید