اردوی تیم ملی دختران از 20 مهر شروع می گردد

به گزارش وبلاگ شهبازی، نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان دختر برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی آسیا از 20 مهرماه شروع می گردد.

اردوی تیم ملی دختران از 20 مهر شروع می گردد

به گزارش وبلاگ شهبازی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه سال 97 به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار می گردد.

نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان دختر برای حضور شایسته در این رقابت ها از 20 تا 25 مهرماه در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان برگزار می گردد.

70 بازیکن برای حضور در اردوی نخست آماده سازی انتخاب شدند که تمرینات خود را به مدت شش روز زیر نظر ابراهیم وادی به عنوان مشاور فنی و فاطمه عبدالهی به عنوان مربی تیم ملی والیبال جوانان پیگیری خواهند کرد.

بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی کشور جوانان دسته یک تا سه، بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر سال گذشته و بازیکنان برتر مسابقات آکادمی های مقطع متوسطه کشور از جمله بازیکنانی هستند که به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان دختر دعوت شدند.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از سال 1980 شروع شده است و چین با 12 قهرمانی، سه نایب قهرمانی و دو نشان برنز، پرافتخارترین کشور این رقابت هاست.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در سال 2018 پنجمین حضور خود در رقابت های قهرمانی آسیا را تجربه می نماید و در دوره قبل در کشور تایلند به صندلی نهمی این رقابت ها دست یافت.

منبع: تسنیم

به "اردوی تیم ملی دختران از 20 مهر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی دختران از 20 مهر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید