بازی ترسناک Layers of Fears اوایل 2023 عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ شهبازی، پس از یک معرفی کوتاه در اکتبر سال گذشته، استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) به عنوان توسعه دهنده بازی های ترسناک روان شناختی مانند بلیر ویچ، مدیوم و Observer، بالاخره از تریلر نو آخرین پروژه خود با موضوع سری لایه های ترس (Layers of Fear) رونمایی کرد

بازی ترسناک Layers of Fears اوایل 2023 عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

این اثر با نام Layers of Fears که بازسازی دو بازی اول مجموعه به همراه بسته های الحاقی آن ها و محتویات بیشتر است، با همکاری استودیو Anshar روی آنریل انجین 5 توسعه داده شده و قرار است با جلوه های بصری تازه، گیم پلی بهبود یافته و خط های داستانی بیشتر، تاریخچه ترس روان شناختی را کاوش کند. بلوبر تیم اعلام نموده که عناصر داستانی تازه بازی، روایت را توسعه می دهند و بازیکنان با جنون وحشتناکی که در طول نسل ها توسعه یافته، روبرو خواهند شد.

هنوز کاملا تعیین نیست که بازی قرار است چگونه این کار را انجام دهد، اما در تریلر شاهد این هستیم که استودیوی سازنده رویدادهای دو نسخه اول را برای ارائه تجربه ای متفاوت، تغییر داده است. در واقع نسخه اول با یک نقاش در آستانه تکمیل شاهکارش سر و کار دارد و نسخه دوم روایتگر بازیگری است که فیلمی را روی یک کشتی می سازد.

بعلاوه در خصوص زنی مرموز که مراحل بازی را روایت می نماید و از قسمت اول در خانه گیر افتاده است، شاید بتوان او را نسخه بزرگسالی از دختر هنرمندی دانست که در بسته الحاقی بازی اول حضور دارد. دختری که البته هیچوقت ظاهر او را نمی بینیم. همسر نقاش نیز ظاهرا در نسخه تازه حضور دارد و می تواند حتی شخصیت اصلی داستان باشد. در واقع با توجه به رنجی که او متحمل شده، قطعا این اتفاق دور از انتظار نخواهد بود.

بازی Layers of Fears در اوایل سال 2023 میلادی برای کنسول های ایکس باکس سری، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این اثر در حال حاضر تنها پروژه بلوبر تیم نخواهد بود و این استودیو دو پروژه دیگر در دست توسعه دارد که فعلا اطلاعاتی از آن ها در دسترس نیست. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ترسناک Layers of Fears اوایل 2023 عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک Layers of Fears اوایل 2023 عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید