بازی با پارما؛ آخرین فرصت اسپالتی، کامبیاسو سرمربی اینتر می گردد؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، یک نشریه ایتالیایی مدعی شد لوچانو اسپالتی تنها یک فرصت دیگر برای حفظ جایگاهش در تیم اینتر دارد.

بازی با پارما؛ آخرین فرصت اسپالتی، کامبیاسو سرمربی اینتر می گردد؟

به گزارش وبلاگ شهبازی، شکست یک بر صفر خانگی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال اینتر مقابل بولونیا در چارچوب هفته بیست ودوم سری A ایتالیا صندلی لوچانو اسپالتی در این تیم را متزلزل تر از قبل نموده است. با وجود اینکه این سرمربی ایتالیایی بعد از این بازی گفت که همچنان اعتماد مدیران باشگاه اینتر را دارد، اما شرایط نراتزوری طوری است که بعید به نظر می رسد این حمایت طولانی مدت باشد چرا که اینتر با راهنمایی اسپالتی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایتالیا حذف شده و تنها امیدواری اش کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده خواهد بود و قهرمانی در سری A نیز هدفی کاملاً دور از دسترس است.

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت با انتشار گزارشی ضمن اشاره به بحران اینتر مدعی شد که اسپالتی تنها یک بازی دیگر فرصت دارد تا خود را از خطر اخراج شدن نجات دهد و اگر تیمش در بازی شنبه شب هفته آینده در خانه پارما به نتیجه لازم نرسد، سران باشگاه به همکاری با وی انتها خواهند داد و استبان کامبیاسو به طور موقت تا انتها فصل راهنمایی نراتزوری را برعهده خواهد گرفت. همین حالا هم بعضی طرفداران اینتر در شبکه های اجتماعی با هشتگ Spallettiout خواستار اخراج این سرمربی 59 ساله شده اند.

کامبیاسو اما چهره ای شناخته شده برای طرفداران تیم اینتر است چرا که به مدت یک دهه - 2004 تا 2014 - پیراهن این تیم را بر تن داشت و در 420 بازی در رقابت های مختلف برای اینتر به میدان رفت و 51 گل نیز به ثمر رساند. هافبک دفاعی پیشین تیم ملی آرژانتین تجربه سرمربیگری ندارد، اما در جام جهانی 2018 روسیه عضو کادر فنی خوسه پکرمن در تیم ملی فوتبال کلمبیا بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازی با پارما؛ آخرین فرصت اسپالتی، کامبیاسو سرمربی اینتر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با پارما؛ آخرین فرصت اسپالتی، کامبیاسو سرمربی اینتر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید