اهدای 110 جایزه بین المللی به آثار باشگاه فیلم سوره

به گزارش وبلاگ شهبازی، مدیرعامل باشگاه فیلم سوره از کسب 110 جایزه و حضور آثار باشگاه در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی اطلاع داد.

اهدای 110 جایزه بین المللی به آثار باشگاه فیلم سوره

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ شهبازی از روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، محمدرضا شفاه مدیرعامل باشگاه فیلم سوره از کسب بیش از 110 جایزه و حضور آثار باشگاه فیلم سوره در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی اطلاع داد.

مدیرعامل باشگاه فیلم سوره گفت: در مدت حدود 6 سالی که از فعالیت این مجموعه هنری سینمایی می گذرد علاوه بر دو فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد، دیدن این فیلم جرم است و سریال کتونی زرنگی که از جمله آثار بلند فراوری شده در باشگاه فیلم سوره هستند، آثار کوتاه این مجموعه نیز توانسته اند در محافل سینمایی داخلی و خارجی خوش بدرخشند و حاصل این حضور هم بیش از 110 جایزه و حضور در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی بوده است.

وی ادامه داد: در میان آثار کوتاه باشگاه فیلم سوره فیلم های کوتاه ولد به کارگردانی امیرعباس ربیعی، علمک و دایو به کارگردانی حسین دارابی بیشترین جوایز بین المللی را به خود اختصاص داده اند. ضمن آن که فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد نیز بیش از 20 حضور بین المللی را تجربه نموده که حاصل آن چندین جایزه معتبر بین المللی بوده است.

شفاه درباره حضور بین المللی آثار کوتاه شرح داد: آثار باشگاه فیلم سوره در این مدت در بیش از 40 جشنواره معتبر خارجی حضور داشته و پیروز به کسب جایزه شده است که از این میان می توان به جشنواره های انیمیشن سئول (سیکاف)، خیرونای اسپانیا، یونیورسال ترکیه، فستیوال فیلم کلکته، رجینا کانادا، رویداد سینمایی کلوژ رومانی، جشنواره فیلم دوربان آفریقای جنوبی، فستیوال سلولارت آلمان، جشنواره فیلم های کوتاه مین مکس 20 آلمان، جشنواره فیلم های ورزشی میلان، رویداد جهانی پروموفست و… اشاره نمود.

وی در خاتمه عنوان نمود: آثار باشگاه توانسته اند در بیش از 20 کشور جهان نظیر اسپانیا، بریتانیا، کانادا، ایالات متحده، ایتالیا، چین، نروژ، هندوستان و… حضور یابند و پیروز به کسب جایزه شوند.

4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "اهدای 110 جایزه بین المللی به آثار باشگاه فیلم سوره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 110 جایزه بین المللی به آثار باشگاه فیلم سوره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید