آنچلوتی: بازی با چلسی متفاوت خواهد بود مقابل ویارئال انگیزه لازم نداشتیم

به گزارش وبلاگ شهبازی، سرمربی رئال مادرید گفت: چهارشنبه داستان متفاوت خواهد بود. ما مقابل چلسی در برترین حالت خود بازی خواهیم کرد.

آنچلوتی: بازی با چلسی متفاوت خواهد بود مقابل ویارئال انگیزه لازم نداشتیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ شهبازی، رئال مادرید در هفته بیست وهشتم لالیگای اسپانیا، مقابل ویارئال در استادیوم سانتیاگو برنابئو بازنده شد. مادریدی ها نتوانستند نمایش بی نقص خود در ال کلاسیکو را تکرار نمایند و در این بازی پراشتباه و بی دقت ظاهر شدند. کارلو آنچلوتی، سرمربی 63 ساله رئال مادرید، در نشست خبری پس از بازی گفت:

بازی سختی بود. ما نتوانستیم توپ را به خوبی پس بگیریم و حریف بیش تر از ما با توپ کار می کرد. ما فرصت داشتیم بازی را 3-1 کنیم و بعلاوه می توانستیم سرعت بازی را کم نموده و آن را کنترل کنیم؛ اما خوب عمل نکردیم و بی دقت بودیم. کوشش کردیم 100 درصد انگیزه مان را داشته باشیم، اما انگیزه و کوشش کافی نشان ندادیم.

باید ترکیب تیم را عوض می کردم، زیرا پس از بازی با بارسلونا خسته شده بودیم. بنظرم لایق باخت نبودیم چرا که موقعیت های زیادی داشتیم. برنامه بازی ها فشرده ست و آماده شدن برای بازی امروز سخت بود. به هر حال 10 بازی را در لیگ در پیش داریم و کوشش می کنیم تا امتیازات ممکن را بگیریم.

امروز بازیکن ها در سطح همیشگی خود نبودند؛ انگیزه کافی نداشتند و سردرگم عمل کردند. کمتر بازیکنی از تیم امروز خوب بازی کرد.

سرمربی رئال درباره بازی مثابل چلسی گفت: نه؛ هیچ شکی به آن ندارم. امروز بازنده شدیم، اما چهارشنبه داستان متفاوت خواهد بود. ما مقابل چلسی در برترین حالت خود بازی خواهیم کرد. فکر می کردم امروز اگر به بازیکنان استراحت بدهم راهکار خوبی باشد؛ اما خب بازی خوب پیش نرفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنچلوتی: بازی با چلسی متفاوت خواهد بود مقابل ویارئال انگیزه لازم نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بازی با چلسی متفاوت خواهد بود مقابل ویارئال انگیزه لازم نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید