کواچ: شاید نویر به دیدار هفته پایانی برسد

به گزارش وبلاگ شهبازی، سرمربی بایرن ابراز امیدواری کرد بتواند از دروازه بان مصدوم تیمش در بازی پایانی لیگ و همچنین فینال جام حذفی استفاده کند.

کواچ: شاید نویر به دیدار هفته پایانی برسد

کواچ: شاید نویر به دیدار هفته سرانجامی برسد

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ که تیم تحت هدایتش عصر شنبه در هفته سی و سوم بوندس لیگا در دیداری خارج از خانه به مصاف لایپزیگ خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در خصوص وضعیت دروازه بان ملی پوش تیمش که چند بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده، گفت: مانوئل نویر هنوز آماده بازی نیست و در این بازی ما را همراهی نخواهد کرد. امیدواریم مانوئل بتواند هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت کند و در دو بازی سرانجامی فصل - دیدار با اینتراخت فرانکفورت در بوندس لیگا و بازی با لایپزیگ در فینال جام حذفی آلمان - در درون دروازه بایستد.

سرمربی کروات باواریایی ها که شاگردانش با کسب پیروزی در بازی شنبه قهرمانی خود در بوندس لیگا را در فاصله یک هفته مانده به سرانجام این رقابت ها قطعی خواهند کرد، در خصوص وضعیت بازیکنانش نیز گفت: حضور خاوی مارتینس در این بازی در هاله ای از ابهام است. او اخیراً عالی نموده و جای تأسف خواهد داشت اگر نتوانیم از او استفاده کنیم. خامس هم به تمرینات بازگشته و روبرت لواندوفسکی نیز به صورت انفرادی تمرین کرد.

کواچ در مواجهه با این پرسش که آیا می خواهید که خامس(بازیکنی که قرارداد قرضی اش در سرانجام فصل به اتمام می رسد) را برای فصل بعد در ترکیب تان داشته باشید؟، گفت: بیایید در خصوص بازیکنانی که من در حال حاضر در ترکیب دارم صحبت کنیم.

منبع: ایران ورزشی

به "کواچ: شاید نویر به دیدار هفته پایانی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: شاید نویر به دیدار هفته پایانی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید