واکنش قوی ترن بانوی دنیا بعد از ثبت رکورد در تبریز، در کوله پشتی ام سنگ می ریختم

به گزارش وبلاگ شهبازی، خبرنگاران ورزشی: تمرینات کوه نوردی یک کوله پشتی با وزنه های زیاد آن را سنگین میکردم که بتوانم توان هوازی و قدرت بدنی را بالا ببرم.

واکنش قوی ترن بانوی دنیا بعد از ثبت رکورد در تبریز، در کوله پشتی ام سنگ می ریختم

همزمان با طولانی ترین شب سال، گیتی موسوی، بانوی ورزشکار تبریزی بار دیگر رکورد دنیای کشش تریلی را شکست. او تریلی 17 تن را در سطح صاف کشید، این کار قبلا با تناژ پایین تر صورت گرفته و در سطح بانوان تا به امروز 12 تن ثبت شده بود. این رکورد در حیطه ورزشی بانوان ثبت دنیای شده و گیتی موسوی اولین کسی است که این وزن را کشیده است. رکورد قبلی موسوی 12 تا 13 تن بود.

گیتی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ شهبازی گفت: رکوردی که زدم کشش تریلی 17 تنی است که در مدت 1 دقیقه و 31 ثانیه را 41 متر کشیدم.

وی اضافه نمود: رکورد قبلی 12تن و 380 کیلوگرم بود که با تمرینات زیاد این رکورد را بهبود بخشیدم.

قوی ترین زن دنیا اعلام کرد: هیچوقت تصور نمی کردم این رکورد به این شکل بازتاب زیادی داشته باشد و رسانه ها این موضوع را انعکاس دادند . و نشان داد این کار از اهمیت بالایی برخوردار است نفراتی که بابت تماشای رکورد شکنی آمدند زیاد بودند و این مراسم را پوشش دادند.

موسوی پیرامون تمرینات سخت خود مطرح کرد: روزانه پنج الی هفت ساعت تمرین هوازی داشتم، دو ساعت تمرین پیاده روی و دویدن داشتم تا بتوانم تریلی را در مدت کم بکشم. روزانه 45 دقیقه تا یک ساعت و نیم ساعت تمرینات بدنسازی را پیش می بردم. روزانه تمرینات کوه نوردی یک کوله پشتی با وزنه های زیاد آن را سنگین می کردم که بتوانم توان هوازی و قدرت بدنی را بالا ببرم. کوه را در مدت 20 دقیقه بالا رفته و با سرعت به پایین حرکت می کردم.

منبع: رکنا

به "واکنش قوی ترن بانوی دنیا بعد از ثبت رکورد در تبریز، در کوله پشتی ام سنگ می ریختم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش قوی ترن بانوی دنیا بعد از ثبت رکورد در تبریز، در کوله پشتی ام سنگ می ریختم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید