نینتندو: منتظر معرفی کنسول نو در سال جاری نباشید

به گزارش وبلاگ شهبازی، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، کمپانی نینتندو (Nintendo) در سال جاری کنسول جدیدی را نظیر سوییچ پرو معرفی نخواهد کرد.

نینتندو: منتظر معرفی کنسول نو در سال جاری نباشید

بنابر مقاله نوی که از طریق نشریه Nikkei در مورد تحلیل گزارش فروش اخیر نینتندو منتشر شده، به نظر می رسد که فروش سخت افزار و نرم افزار این کمپانی در سه ماه منتهی به ژوئن 2022 نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته کاهش یافته است. این مقاله ادعا می کند که به دلیل تمرکز نینتندو روی دستیابی به فروش بهتر، کاملا روی ساخت تعداد بیشتری از نینتندو سوییچ تمرکز کرده است. شانتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، رئیس نینتندو، در صحبت با این نشریه گفت:

اگرچه فوروکاوا در ادامه بیان نمود که این شرکت همچنان در پی فروش 21 میلیون کنسول سوییچ در طول سال مالی منتهی به مارس 2023 است، اما شرایط خرید قطعات همچنان نامشخص است. از طرفی در نوامبر سال گذشته، نینتندو بیان نمود که هنوز بحث های زیادی در شرکت پیرامون ایده ها و زمان عرضه سخت افزار بعدی وجود دارد. این نشان می دهد که بسکمک از جزئیات مهم کنسول یا کنسول های نو هنوز نهایی نشده اند.

علاوه بر این، نینتندو اعلام کرده که کنسول سوییچ هنوز در مرحله میانی چرخه عمر خود است و در پی پیشرفت در ششمین سال خود با کمک مدل نو این کنسول با موضوع OLED و مجموعه نرم افزارها و بازی های متنوع است.

در نهایت گفتنی است که نینتندو سوییچ در سه ماهه اخیر، 3.43 میلیون واحد فروخته است. اگرچه این آمار در مقایسه با 4.45 میلیون واحد در مدت مشابه در سال گذشته کمتر به نظر می رسد، اما همچنان فوق العاده است. از طرفی کل واحدهای فروخته شده به 111.08 میلیون رسیده است. در اوایل سال جاری، سوییچ به عنوان پرفروش ترین کنسول خانگی نینتندو در تاریخ معرفی شد و از کنسول Wii با 101.63 واحد عبور کرد. با این حال، این کنسول هنوز راه زیادی در پیش دارد تا با فروش 154.02 میلیون واحدی نینتندو DS یا فروش 118.69 میلیون واحدی گیم بوی برابری کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "نینتندو: منتظر معرفی کنسول نو در سال جاری نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو: منتظر معرفی کنسول نو در سال جاری نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید