زوج محبوب پرسپولیس در لیگ ستارگان؟!

به گزارش وبلاگ شهبازی، شجاع خلیل زاده پس از دو فصل حضور در الریان در حالی به انتها این فصل رسیده که رسانه های قطری در خصوص آینده او برآورد زیادی را انجام داده اند و در حالی که شایعاتی را پیرامون بازگشت او به ایران مطرح نموده بودند، حالا برای دومین هفته متوالی از انتقال وی به الاهلی خبر داده اند.

زوج محبوب پرسپولیس در لیگ ستارگان؟!

الاهلی قطر باشگاهی است که پیش تر امید ابراهیمی و مجتبی جباری را در اختیار داشت و حالا محمدحسین کنعانی زادگان را در ترکیب خود می بیند و آنطور که صفحه اینستاگرامی روزنامه استاد الدوحه خبر داده، به جذب شجاع خلیل زاده نزدیک شده است.

این در حالی است که شجاع با قراردادی دو ساله به الریان پیوست، اما او در گفتگوی اخیر خود اظهار داشت که برای فصل آینده هم با این تیم قطری قرارداد دارد تا به این شکل واکنش عجیبی به شایعات حول خود داشته باشد.

نکته جالب اینکه شجاع و کنعانی زوج خط دفاعی تیم ملی به شمار می فرایند و در لیگ نوزدهم زوج خط دفاعی پرسپولیس را هم تشکیل دادند و حالا در صورتی که این شایعات محقق شوند و کنعانی هم در الاهلی بماند، آن ها دوباره در کنار هم قرار خواهند گرفت. الاهلی قطر فصل را در رتبه هفتم لیگ ستارگان قطر به انتها رساند و با قرارگیری در بین تیم های اول تا سوم، شانس گرفتن سهمیه داشته باشد.

این تیم علاوه بر کنعانی زادگان سوفیان بوتفینی مراکشی را هم در پست دفاع مرکزی دارد و بعلاوه ابراهیم مجید و تلال بهزاد دو مدافع دیگر این تیم هستند.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "زوج محبوب پرسپولیس در لیگ ستارگان؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج محبوب پرسپولیس در لیگ ستارگان؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید